Aldersgrænse ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2009

Honningblomst

Kroppen er jo så smart indrettet at den selv siger stop helt naturligt på et tidspunkt...så så længe kvinder lægger æg. Jeg synes ikke det handler om alder...

Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

oo

Eva skriver:

Kroppen er jo så smar indrettet at den selv siger stop helt naturligt på et tidspunkt...så så længe kvinder lægger æg. Jeg synes ikke det handler om alder...

Knus Eva.

jeg lister lige en lille  ind

Anmeld

18. oktober 2009

Mie A

Eva skriver:

Kroppen er jo så smar indrettet at den selv siger stop helt naturligt på et tidspunkt...så så længe kvinder lægger æg. Jeg synes ikke det handler om alder...

Knus Eva.

Jeg vil til dels give dig ret i dette - men nu er der desværre nogle kvinder, som oplever at de tidligt eller aldrig kan få børn og de skal selvfølgelig have mulighed for at få et barn alligevel...

Anmeld

18. oktober 2009

oo

Mie A skriver:

Jeg vil til dels give dig ret i dette - men nu er der desværre nogle kvinder, som oplever at de tidligt eller aldrig kan få børn og de skal selvfølgelig have mulighed for at få et barn alligevel...

det har du ret i, men fx ved fertilitetsbehandling tror jeg også der er en aldersgrænse i danmark. det må der næsten være! så der tror jeg også grænsen kommer "naturligt"

Anmeld

18. oktober 2009

Honningblomst

Mie A skriver:

Nu regnede jeg med det var en øvre grænse vi talte om. Det andet synes jeg måske nok er ret så logisk og jeg regnede ikke med det var nødvendigt at nævne!

Anmeld

18. oktober 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

det har du ret i, men fx ved fertilitetsbehandling tror jeg også der er en aldersgrænse i danmark. det må der næsten være! så der tror jeg også grænsen kommer "naturligt"

Jeg fik af vide at Rigshospitalet ikke inseminerer kvinder over 40 år...

Anmeld

18. oktober 2009

Diana...

Søde smukke tanja du bliver aldrig for gammel. Lucas lille søster/bror skal jo have en lege kammerat på sjælland os så i skal bare i gang igen når vi skal

Anmeld

18. oktober 2009

ekzunz

Det synes jeg er individuelt, og hvis man har lyst, tid, overskud og selv mener at man kan være en god forælder (set i forhold til alder) så skal man da bare gøre som man føler for.

Jeg er færdig med den slags.... men det er ikke fordi jeg er for gammel, men fordi vi har så rigeligt

Anmeld

18. oktober 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg synes det er op til den enkelte. Kender en familie med 6 børn, hvor der er 18 år imellem den ældste og yngste. Og de er bare de bedste forældre. Fyldt med overskud og kærlighed til børnene, og børnene imellem har et fedt søskendeskab. Det er vel det vigtigeste.

Alder er for mig bare et tal, og man ved alligevel aldrig hvordan livet ser ud i fremtiden. Jeg er 27 nu, men glemmer det til hverdag, og synes ikke der er den store forskel fra jeg var 22 f.eks. Ud over at lysten til at stifte familie er kommet. Så fra 35 til 40 osv. tvivler jeg på der er den store forskel. Livet har vi kun èn gang, så det er bare med at nyde det.

Dog synes jeg det er lidt underligt når kvinder over 60 får børn, men det er lige så meget fordi jeg ikke kan forstå, hvordan det fysisk kan lade sig gøre

Jeg har ventet på mit første barn et år nu, og venter stadig, så jeg ville aldrig sige nej til et barn.

Anmeld

18. oktober 2009

oo

Alexis skriver:

Dog synes jeg det er lidt underligt når kvinder over 60 får børn, men det er lige så meget fordi jeg ikke kan forstå, hvordan det fysisk kan lade sig gøre

fordi de får lagt et donoræg op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.