Jeg er træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2019

Anonym trådstarter

300515 skriver:

At indstillingen ikke er kommet med tiden ser jeg absolut ikke som et argument. Hun kendte ham vel inden de valgte 3 børn til. Hvis han hele tiden har været sådan, burde man måske kigge indad lidt før og forsøge at afklare med sig selv hvad man vil være med til. Der er jo ikke nogen der har tvunget dem ud i den situation de er i nu. De har begge et ansvar.

Han har ikke altid været sådan.

men er blevet mere og mere opslugt af sine spil, skælder mere ud end han nogle sinde har gjord.

jeg har ikke sat mig for at det bare skal slutte uden at jeg vil kæmpe for det.

vi har over flere gange nu prøvet at lave aftaler om hvem der gør hvad på skift, delt op og at vi skulle gøre det sammen når børnene var lagt men alt uden held.

vi har også lavet aftale om at der ikke skulle siddes ved computer eller telefon når børnene var vågne/ sammen med os, dette holde i max 14 dage og så trappede han op for hele forbruget igen.

jeg ville helst at vi kunne løse tingene så alle kan være glade og havde det godt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2019

Sprit25

Anonym skriver:

Han har ikke altid været sådan.

men er blevet mere og mere opslugt af sine spil, skælder mere ud end han nogle sinde har gjord.

jeg har ikke sat mig for at det bare skal slutte uden at jeg vil kæmpe for det.

vi har over flere gange nu prøvet at lave aftaler om hvem der gør hvad på skift, delt op og at vi skulle gøre det sammen når børnene var lagt men alt uden held.

vi har også lavet aftale om at der ikke skulle siddes ved computer eller telefon når børnene var vågne/ sammen med os, dette holde i max 14 dage og så trappede han op for hele forbruget igen.

jeg ville helst at vi kunne løse tingene så alle kan være glade og havde det godt 

Han er afhængig! 

Anmeld Citér

5. januar 2019

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Han er afhængig! 

Har jeg også tænkt men igen kan han godt undvære computeren nogle dage

Anmeld Citér

5. januar 2019

MT_2011

Hvis han først er blevet sådan efter i har fået børn, så er der jo gået noget helt galt.

Lad vær med at havd sex hvis du ikke gider, det hjælper på ingen måde.

Lig alt hans beskidte tøj på computerbordet eller lad vær med at vask, ja det vil ligne lort, men måske den vil fise ind.

Måske er han træt af at skulle tjene alle pengene til husholdningen. Måske det ville hjælpe du fik et job og i begge kom hjem og du derved ikke er “ansat” som husholderske.

Be din svigerfar om at blande sig helt udenom jeres liv.

Ang mobil og computer, han bruger det nok som et fristed og et sted for at komme væk fra virkeligheden, har du spurgt ham om hvad der gør at han har så meget brug for det og hvorfor han skælder ud når han kommer hjem?

Anmeld Citér

5. januar 2019

Anonym trådstarter

MT_2011 skriver:

Hvis han først er blevet sådan efter i har fået børn, så er der jo gået noget helt galt.

Lad vær med at havd sex hvis du ikke gider, det hjælper på ingen måde.

Lig alt hans beskidte tøj på computerbordet eller lad vær med at vask, ja det vil ligne lort, men måske den vil fise ind.

Måske er han træt af at skulle tjene alle pengene til husholdningen. Måske det ville hjælpe du fik et job og i begge kom hjem og du derved ikke er “ansat” som husholderske.

Be din svigerfar om at blande sig helt udenom jeres liv.

Ang mobil og computer, han bruger det nok som et fristed og et sted for at komme væk fra virkeligheden, har du spurgt ham om hvad der gør at han har så meget brug for det og hvorfor han skælder ud når han kommer hjem?

Har igennem de sidste 4 måneder bare lagt hans tøj på stolen og sagt at vis det skal vaskes må det komme i vaskekurven, det kommer det så når hans forældre kommer fordi hans mor samler det og ligger ud 

det er mest kommet mens jeg ventede vores fælles andet barn.

jeg har været i arbejde mens vi havde de to første fælles børn og der begyndte det at være sådan her, udover jeg bare både passede arbejde, børn og hus.

jeg har spurgt flere gange når har er sur/skælder ud hvad der er galt men svaret er “intet”

Anmeld Citér

5. januar 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg forstår slet ikke du gider....... og så med så mange børn. 

Hvis du selv skulle rådgive én, som havde skrevet alt det du skriver; hvad ville du så svare? Eller rådgive til? 

Anmeld Citér

5. januar 2019

Abracadabra

Anonym skriver:

At være dagpleje er ikke ensbetydende med jeg bare er hjemme, men ville være det jeg ville starte da jeg syntes det er vigtig at give vores mindste mulighed for at få den ekstra tryghed ved at blive passet hjemme til børnehave start.

selv da jeg selv havde indtægt var det ikke den vilde ændring 

Jeg tror oprigtigt på, at første skridt til at få et bedre parforhold er, at du kommer ud af husmoderrollen - og dét sker ikke, hvis du bliver derhjemme bare med flere børn. 

Jeg tror, at det vil give jeres barn en bedre start på livet, at h*n ikke skal igennem en skilsmisse. Så hellere vuggestue!!!

Anmeld Citér

5. januar 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Abracadabra skriver:

Jeg tror oprigtigt på, at første skridt til at få et bedre parforhold er, at du kommer ud af husmoderrollen - og dét sker ikke, hvis du bliver derhjemme bare med flere børn. 

Jeg tror, at det vil give jeres barn en bedre start på livet, at h*n ikke skal igennem en skilsmisse. Så hellere vuggestue!!!

Jeg er helt enig. 

Til ts: det kunne tænkes at han er stresset eller har en ubearbejdet efterfødselsreaktion. Der må være en grund til hab pludselig skælder meget ud og bruger computer og lignende som virkelighedsflugt. 

Havde det været en mand der skrev herinde ville de fleste skrive stress eller fødselsdepression - de færreste ville skrive, "skrid fra hende". Det sker også for mænd. De behøver ikke bare være respektløse dovne skiderikker. 

Anmeld Citér

5. januar 2019

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Jeg forstår slet ikke du gider....... og så med så mange børn. 

Hvis du selv skulle rådgive én, som havde skrevet alt det du skriver; hvad ville du så svare? Eller rådgive til? 

Jeg ville råde dem til at mærke efter.. men er nemmere at sige end at gøre 

Anmeld Citér

5. januar 2019

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg er helt enig. 

Til ts: det kunne tænkes at han er stresset eller har en ubearbejdet efterfødselsreaktion. Der må være en grund til hab pludselig skælder meget ud og bruger computer og lignende som virkelighedsflugt. 

Havde det været en mand der skrev herinde ville de fleste skrive stress eller fødselsdepression - de færreste ville skrive, "skrid fra hende". Det sker også for mænd. De behøver ikke bare være respektløse dovne skiderikker. 

Det har også vent i mig om det kunne være det men i følge sundhedsplejeskens test som de laver og hans læge er der ikke nogle af delene, han har været afsted fordi at jeg spurgte om det måske var det og han ikke selv mente det men da gerne ville få det udelukket.

så enten er det ikke det eller også skjuler han det godt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.