jeg er så træt
ikke kun fysisk men i den grad også psysisk.
jeg har været sammen med min mand i 4,5 år og været gift i 2 år, vi har sammen 3 børn og jeg to fra tidligere.
jeg går hjemme med vores to mindste hvilke jeg elsker.
jeg nyder dagene og er ofte ude i legestuer, på legeplads, i centre osv så sidder ikke bare alene der hjemme.
da jeg jo er hjemme sørger jeg for at rydde op, handle og vaske tøj.
men ligeså snart min mand kommer hjem vender hele huset sig nærmest
der går ikke to minutter så flyder hele huset og jeg drøner rundt imens for at fjerne affald, overtøj, og hans tøj som bare liver smidt alle steder.
når han kommer hjem fra arbejde bruger han det meste af tiden på at se på sin telefon eller computer, vis ikke det lige er det så skælder han ud på børnene af den ene eller anden grund.
vi taler næsten ikke rigtig sammen, vil siger vores samtaler er om praktiske ting.
jeg spøger gerne hvordan hans dag har været men får bare svaret “fint nok” så slutter samtalen om vores dag gerne der.
jeg er så flov over det, men når han er kommet hjem fra arbejde glæder jeg mig ofte bare til at børnene skal i seng så jeg ikke skal høre på skrig og skrål fra ham og den ene af vores børn som ser meget op til sin far og gør alt for at få hans opmærksomhed også selvom det er den dårlige slags 
jeg føler mig alene når vi er alene efter børnene er lagt.
iøvrigt er alt min lyst til ham seksuelt væk og har været det en del måneder, eneste grund til vi er seksuelt sammen nogle få gange er for at jeg så får fred for at høre ham plage og sige jeg aldrig gider mere.
går nu nærmest konstant rundt på liste fødder når han er hjemme for at prøve at holde lidt ro i huset.
Når jeg er alene med børnene kan vi sagtens havde en hyggelig rolig dag/timer, men der går maks 10 minutter fra vi igen alle er samlet til han skælden en af børnene ud eller vrisser af mig.
ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette opslag men måtte ud med mine følelser et sted og ved ikke lige hvem jeg skulle snakke med det om
jeg føler jeg er forsvundet ud af min egen krop