Anonym skriver:
Tak..
ønsker ikke selv at stå i en offerrolle og opslaget var mest lavet for at kunne få luftet ud i mine egne følelser da de var ved at æde mig op indefra.
men kan også godt se at det bedste for mig og børnene nok ville være at jeg sluttede dette
Og økonomisk skal du nok kunne klare dig! Tag en snak med kommunen og hør dine muligheder, du fortjener så meget bedre!! Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, om du er på barsel eller hvordan. Men så er der kontanthjælp som du kunne starte med ihvertfald, måske et job hen af vejen. Det vigtigste er bare i lige kommer til at fordøje at i nok ikke skal være sammen og få en hverdag til at køre. Din mand er ikke en mand, men et voksen barn når han ikke kan tage noget ansvar overhovedet i ejet hjem. Min mand arbejder godt 50 timer i ugen, men han hjælper sku også til i hjemmet, med madlavning, rengøring og meget andet og det burde ikke være anderledes. Nogle dage kan han selvfølgelig komme hjem og være meget træt og måske ligge på sofaen resten af dagen, det skal der være plads til, men det skal ikke kun være dit ansvar at have styr på alt i hjemmet og børn og han kun har sit arbejde. Sætter man de 2 ting op mod hinanden, så har du 100% det hårdest da dit “job er 24 timer alle ugens dage..
Anmeld
Citér