Mor11 skriver:
Samvittigheden skal du droppe. For han bidrager ikke positivt og tænk engang hvis du en dag kunne møde en bedre mand og dine børn kunne opleve mor lykkelig og i et balanceret forhold?
Jeg forstår godt du frygter samarbejdet, men du skal altså ikke bekymre dig om faren! Hvis i bliver skilt er der ingen verdens grund til at du skal tage nogen som helst snakke med hans far. Din mand, ja, det bliver sikkert stramt i starten - men jeg ville synes det var det værd. Jeg gik selv for 3 år siden og ungernes far var forfærdelig til at håndtere det i lang tid - det var SÅ hårdt at være skydeskive!! Men helt ærligt bekræftede det mig bare i hvor stor en egoistisk røv han var og jeg tænkte at jeg var lykkelig for i det mindste ikke at bo sammen med det mere.
jeg har aldrig fortrudt og idag er jeg i et forhold der kun giver mig positivt igen, istedet for at dræne mig. Det kunne blive dig
Ved bare hans far ville ringe mig op og skulle snakke han lille pusse nusse dreng på plads hos mig.
startede med at havde det sådan her for snart et år siden og er kun blevet værre
selv tror jeg født at jeg ville kunne klare samarbejdet da jeg jo også gør det med min stor.
men vi har været fra hinanden i 1,5 år inden vi fandt sammen igen og i den periode ville han slet ikke snakke med mig eller se mig.
han forbød endda hans mor og søster at kontakte mig for at høre hvordan det gik med mit barn nr.2 som de har været familie for siden 3 måneders alderen og som ikke ser sin bio far da han ikke ønsker kontakt.
så med den oplevelse skræmmer det mig meget
Anmeld
Citér