pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:
Det har også vent i mig om det kunne være det men i følge sundhedsplejeskens test som de laver og hans læge er der ikke nogle af delene, han har været afsted fordi at jeg spurgte om det måske var det og han ikke selv mente det men da gerne ville få det udelukket.
så enten er det ikke det eller også skjuler han det godt
Så kunne det være i har en lidt kedelig dynamik lige nu som I skal have ændret på.
Det kan også være at hans overskud pt er lille og I kan lave en aftale om at når han kommer hjem fra job må han sidde med computer i 45min. og derefter hjælper han til. Aftal at hvis det er svært for ham så må du slukke. Aftal dagen inden hvad I vil lave med børnene og hvem der står for mad. Gå en aftentur efter aftensmaden - det er en anden men også hyggelig måde at være sammen med børnene på.
Insister på de aftaler I laver.
Jeg tænker bare at 4 måneders skævhed er for kort tid til at give op.
Spørg ham hvad han synes er hyggeligt at lave med børnene? Male, lave mad, LEGO, togbane, modellervoks, legeplads, gåtur eller hjælpe ud i haven eller?
Deler I børnene op nogle gange så man kan få lidt kvalitetstid og nyde barnet? Så det hele ikke er hårdt og surt.
hvad tænker du om abracadabras forslag om at komme ud i arbejde og se hvad det gøre ved jeres familiestruktur eller dynamik?
Anmeld
Citér