Forladt af min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2018

Lenchick

ChesireKitty skriver:

Jeg bor forholdsvist tæt på dig/jer og bager altid for mange julekager her i december, så hvis det kunne være noget kan jeg komme forbi med en kurvfuld til dine drenge 

Jeg kan desværre ikke hjælpe med andet, udover måske at invitere jer til at holde jul med os, hvis det kunne være noget  vi har altid for meget mad, et ekstra soveværelse og to børn som ville elske at få andre børn med til familiefest for én gangs skyld

Bare skriv en PB.

Hvor er det smukt   

Jeg bliver helt varm om hjertet når jeg læser det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2018

Hectar

Kære trådstarter

Det gør mig ondt at din mand og dine børns far har valgt at forlade familien - og særligt med ingenting tilbage.

Jeg bor desværre ikke i nærheden af Aalborg, men vil gerne lave en pakke til jer med det der nu skal bruges juleaften med levering via Vigo (Rema 1000s app). Du må gerne skrive en privat besked, hvis du er interesseret. 

Kh Hectar

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres beskeder og alle de tilbud i kommer med det varmer rigtig meget,  vi har fundet min mand  og han er nu blevet indlagt på en psykiatrisk afdeling det var det han selv ville han kunne ikke være i sig selv lige nu så jeg ved ikke rigtig hvad der skal ske mig og børnene tager ned til min familie og fejrer Jule aften så børnene får en god jul for jeg kan ærlig talt ikke overskue stå og lave and og flæskesteg og alt det lige nu. 

I skal bare vide alle jeres tilbud varmer og berør mig rigtig meget 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

Hectar skriver:

Kære trådstarter

Det gør mig ondt at din mand og dine børns far har valgt at forlade familien - og særligt med ingenting tilbage.

Jeg bor desværre ikke i nærheden af Aalborg, men vil gerne lave en pakke til jer med det der nu skal bruges juleaften med levering via Vigo (Rema 1000s app). Du må gerne skrive en privat besked, hvis du er interesseret. 

Kh Hectar

Det er så sødt og betænksom af dig  det jeg mangler er ikke mad da jeg skal ned til min familie og fejre julen. Det er gaver til mine børn der er problemet for mig lige nu

Så synes evt du skulle give det til en anden familie der mangler mad

Anmeld Citér

18. december 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Tak for alle jeres beskeder og alle de tilbud i kommer med det varmer rigtig meget,  vi har fundet min mand  og han er nu blevet indlagt på en psykiatrisk afdeling det var det han selv ville han kunne ikke være i sig selv lige nu så jeg ved ikke rigtig hvad der skal ske mig og børnene tager ned til min familie og fejrer Jule aften så børnene får en god jul for jeg kan ærlig talt ikke overskue stå og lave and og flæskesteg og alt det lige nu. 

I skal bare vide alle jeres tilbud varmer og berør mig rigtig meget 

Tak for din update.

Det er så skrækkeligt for jer alle sammen.

Godt at din mand er blevet indlagt. Lige nu er det det bedste sted for ham at være.

Jeg håber virkelig for dig og jeres børn, at I kan få en nogenlunde god jul hos familien.

Mange tanker til dig og dine børn - og også til din mand - for han har jo ikke gjort det her af ondskab.

Anmeld Citér

18. december 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Det er så sødt og betænksom af dig  det jeg mangler er ikke mad da jeg skal ned til min familie og fejre julen. Det er gaver til mine børn der er problemet for mig lige nu

Så synes evt du skulle give det til en anden familie der mangler mad

Måske er der nogen i familien, der kan hjælpe.

Hvis du var min søster havde jeg købt gaver til dine børn fra dig.

Men måske har de ikke økonomisk mulighed for det.

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Tak for din update.

Det er så skrækkeligt for jer alle sammen.

Godt at din mand er blevet indlagt. Lige nu er det det bedste sted for ham at være.

Jeg håber virkelig for dig og jeres børn, at I kan få en nogenlunde god jul hos familien.

Mange tanker til dig og dine børn - og også til din mand - for han har jo ikke gjort det her af ondskab.

Helt enig det er det bedste sted han kan være lige nu og jeg har sagt til ham han skal tage den tid det tager og jeg står på den anden side når han er klar til at komme hjem igen og det beroligede ham rigtig meget..

Trods alt skal mine børn nok få en god jul jeg må bare være den stærke mor den aften og så nyde mine forældre står for maden... ( Mors mad er altid så lækkert )

God jul til dig også 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Måske er der nogen i familien, der kan hjælpe.

Hvis du var min søster havde jeg købt gaver til dine børn fra dig.

Men måske har de ikke økonomisk mulighed for det.

Desværre det eneste familie jeg sådan rigtig har er mine forældre men jeg ved godt hvad du mener  

Anmeld Citér

18. december 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Desværre det eneste familie jeg sådan rigtig har er mine forældre men jeg ved godt hvad du mener  

Det allervigtigste lige nu er også, at du og dine børn bliver omfattet med hjertevarme.

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Det allervigtigste lige nu er også, at du og dine børn bliver omfattet med hjertevarme.

Helt enig og jeg er sikker på mine forældre sørge for de får det ekstra godt... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.