Forladt af min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2018

Anonym trådstarter

Lenchick skriver:

Hvor er det smukt   

Jeg bliver helt varm om hjertet når jeg læser det 

Jeg bliver virkelig os så varm om mit hjerte over folk er så gode ved mig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2018

Lenchick

Anonym skriver:

Det er så sødt og betænksom af dig  det jeg mangler er ikke mad da jeg skal ned til min familie og fejre julen. Det er gaver til mine børn der er problemet for mig lige nu

Så synes evt du skulle give det til en anden familie der mangler mad

Hvad ønsker din store dreng sig? Jeg er sikker på jeg kan finde en god gave til ham. Lillemaden tænker jeg er ikke så krævende endnu 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

Hvad ønsker din store dreng sig? Jeg er sikker på jeg kan finde en god gave til ham. Lillemaden tænker jeg er ikke så krævende endnu 

Nej den lille er heldigvis ikke så  bevidst om julen . Pyha det et godt spørgsmål lige nu er det paw Patrol der hitter herhjemme  

Anmeld Citér

18. december 2018

Sandratoft

Anonym skriver:

Nej den lille er heldigvis ikke så  bevidst om julen . Pyha det et godt spørgsmål lige nu er det paw Patrol der hitter herhjemme  

Nu hvor din mand er blevet fundet, kan han så ikke overføre pengene tilbage igen? Evt tage kontakt til den afdeling han er indlagt på? 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Nu hvor din mand er blevet fundet, kan han så ikke overføre pengene tilbage igen? Evt tage kontakt til den afdeling han er indlagt på? 

Lige nu skal han bare have ro skal ikke begynde på alt muligt med penge. 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Desuden er alle pengene også hævet fra vores fælles konto

Anmeld Citér

19. december 2018

Lje

Anonym skriver:

Desuden er alle pengene også hævet fra vores fælles konto

Kan jeres bank ikke hjælpe med at hasteoprette en konto kun i dit navn plus en lille kassekredit? Og så skal du have sikret dig, at din lønindkomst/barselsindkomst fremadrettet går til den.

Så kan din mand aldrig efterlade dig i det praktiske morads igen. 

Dejligt han får hjælp igen og jeg håber det aller bedste for jeres lille familie 

Vh.

Anmeld Citér

20. december 2018

Stivdie

Hej du.

Har du fået overblik over gave til ungerne? Jeg bor i den anden ende af landet, så det vil ikke give mening at sende en gave til dem, men hvis det er behov, så skriv privat til mig - jeg vil gerne sende lidt på mobile Pay, så du har mulighed for at købe en lille ting til dine unger. 

Anmeld Citér

20. december 2018

Anonym

Jeg donere også gerne noget til dig og dine børn hvis det er 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.