Forladt af min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.705 visninger
58 svar
61 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. december 2018

Anonym trådstarter

Jeg er så trist min mand har valgt at forlade mig her op til jul og forlade mig og vores 2 drenge  lige nu ved jeg ikke hvordan jeg skal rejse mig eller holde jul han har taget alt fra mig. Mobil, bil, madpenge, de penge vi skulle ud og købe julegaver for her i denne uge.  Min dreng på 3 år spørg hele tiden efter sin far og jeg lyver for ham og siger han er nød til at arbejde meget i de dage her... Jeg har været nede i den lokale mødrehjælp og de har virkelig støttet mig og kommet med gode råd og vejledning desværre er det blevet nogle dage for sent og søge jule hjælp i år. 

Jeg havde bare sådan brug for luft for denne jul er da godt og grundig ødelagt   tænk han ikke bare lige kunne have ventet med det til efter jul for vores børns skyld 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2018

Skrukskør

Kære du. Det er jeg frygtelig ked af at høre Hvad mener du med han har taget både (din?) mobil og mad penge osv.? Det kan han da ikke! Har du ikke adgang til konti?

Kram herfra! 

Anmeld Citér

17. december 2018

Anonym trådstarter

Skrukskør skriver:

Kære du. Det er jeg frygtelig ked af at høre Hvad mener du med han har taget både (din?) mobil og mad penge osv.? Det kan han da ikke! Har du ikke adgang til konti?

Kram herfra! 

Bil står i hans navn og samme med mobil. Han har tømt vores fælles konto totalt for penge.. Så min mor har kørt helt fra København bor i Jylland med penge til mig og mine drenge så vi kunne få mad på bordet resten af måneden.  Har fået en privat konto nu så min løn går ind der den første så han ikke får adgang til den 

Anmeld Citér

17. december 2018

Skrukskør

Puha, det lyder da helt forfærdeligt! Er dette normalt adfærd for ham at opføre sig sådan? Det lyder helt vildt at han afskærer dig økonomisk. Hvad så med børnene? 

Anmeld Citér

17. december 2018

Anonym

Hvor bor du henne af? Hvor gamle er dine børn? Måske jeg kan hjælpe på den ene eller anden måde :-) 

Anmeld Citér

17. december 2018

Anonym

Det er jeg ked af at høre. Det er også ret dårligt timet. 

Med hensyn til jul

jeg ved at der nogle steder ved frelsens hær de tilbyder at man kan komme og holde juleaften ved dem. Og hvis det er børnene der mangler gaver, er vores blevet lige så glade for legetøj vi har fundet billigt brugt. I stedet for nyt, der godt kan være lidt dyrt her op til jul. 

Ellers har jeg også set at nogle butikker deler julemad ud til dem der har brug for det om aftenen d. 22 eller 23 (det de ikke har fået solgt) prøv og holde øje med de lokale butikker. 

Du får lige en her fra mig

Anmeld Citér

17. december 2018

Anonym trådstarter

Skrukskør skriver:

Puha, det lyder da helt forfærdeligt! Er dette normalt adfærd for ham at opføre sig sådan? Det lyder helt vildt at han afskærer dig økonomisk. Hvad så med børnene? 

Lang historie men han  lider af ptsd efter at have været udstationeret i Afghanistan mangler tilbage ... så han har nogle ret dårlige perioder hvor han "stikker" af dog aldrig i denne her grad som nu og jeg aner ikke hvorfor det kommer nu lige op til jul det typisk ved sådan nogle store begivenheder det sker. Men den her er godt nok den værste mest fordi det går ud over mine drenge det har det aldrig gjort før 

Anmeld Citér

17. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor bor du henne af? Hvor gamle er dine børn? Måske jeg kan hjælpe på den ene eller anden måde :-) 

Den store er 3 år og den lille 9 måneder

Det er rigtig sødt af dig men jeg er slet ikke ude på nogle skal give mig noget jeg har bare sådan brug for at komme ud med det  her 

Anmeld Citér

17. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Lang historie men han  lider af ptsd efter at have været udstationeret i Afghanistan mangler tilbage ... så han har nogle ret dårlige perioder hvor han "stikker" af dog aldrig i denne her grad som nu og jeg aner ikke hvorfor det kommer nu lige op til jul det typisk ved sådan nogle store begivenheder det sker. Men den her er godt nok den værste mest fordi det går ud over mine drenge det har det aldrig gjort før 

Mange år tilbage skulle der stå 

Anmeld Citér

17. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre. Det er også ret dårligt timet. 

Med hensyn til jul

jeg ved at der nogle steder ved frelsens hær de tilbyder at man kan komme og holde juleaften ved dem. Og hvis det er børnene der mangler gaver, er vores blevet lige så glade for legetøj vi har fundet billigt brugt. I stedet for nyt, der godt kan være lidt dyrt her op til jul. 

Ellers har jeg også set at nogle butikker deler julemad ud til dem der har brug for det om aftenen d. 22 eller 23 (det de ikke har fået solgt) prøv og holde øje med de lokale butikker. 

Du får lige en her fra mig

Tak for de gode råd dem vil jeg undersøge nærmere. 

Jeg har os noget familie i København jeg kan holde jul hos men i og med jeg ingen bil har er det næsten umuligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.