Forladt af min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2018

BabyMama2016

Hvor gære det ondt i mit modeehjerte og for dig 

hensyn til jul kan i sagtens for en gode aften - det er DIG der skaber magien mor! 

Søg mad der hvor du kan ( som de andre har anbefaldet ) 

med hensyn til julegaver har vi masser af penge fordi vi er det ældre da vi fik børn, men i har været på Reshopper til vores 3,5 årig søn 200kr ( jeg ved det er meget for dig) men da fik vi nogle biler, pakket fint ind og voila samt give ham slik der er pakket ind - Jeg hader overbrug, han bliver altid glade for sine brugt gaver han får

Det skal nok blive hyggeligt  

i kunne får hans skyld spise nuggets og pommefrittee juleaften og han vilde elske det - bare du skaber stemningen

Kæmpe kram til jer - og husk at give dig selv en kram i aften - selv kærlighed er meget vigtigt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2018

Tommelise

Puha det lyder ikke rart. 

Måske kan du prøve at kontakte Mødrehjælpen for råd og vejledning. Jeg tror, de har erfaring med at rådgive kvinder, der pludselig står i din situation.

Anmeld Citér

17. december 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Puha det lyder ikke rart. 

Måske kan du prøve at kontakte Mødrehjælpen for råd og vejledning. Jeg tror, de har erfaring med at rådgive kvinder, der pludselig står i din situation.

Tak jeg er i kontakt med mødrehjælpen de er så super søde til at hjælpe mig med råd og vejledning i alt det her.

Anmeld Citér

17. december 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Tak jeg er i kontakt med mødrehjælpen de er så super søde til at hjælpe mig med råd og vejledning i alt det her.

Jeg har slet ingen ord.

Det må bare være så svært.

Men man har jo før hørt, at de mennesker, der har været udsendt, har det meget svært. Det kan man nok ikke sætte sig ind i.

Sender dig et cyberkram. 

Anmeld Citér

17. december 2018

Anonym trådstarter

BabyMama2016 skriver:

Hvor gære det ondt i mit modeehjerte og for dig 

hensyn til jul kan i sagtens for en gode aften - det er DIG der skaber magien mor! 

Søg mad der hvor du kan ( som de andre har anbefaldet ) 

med hensyn til julegaver har vi masser af penge fordi vi er det ældre da vi fik børn, men i har været på Reshopper til vores 3,5 årig søn 200kr ( jeg ved det er meget for dig) men da fik vi nogle biler, pakket fint ind og voila samt give ham slik der er pakket ind - Jeg hader overbrug, han bliver altid glade for sine brugt gaver han får

Det skal nok blive hyggeligt  

i kunne får hans skyld spise nuggets og pommefrittee juleaften og han vilde elske det - bare du skaber stemningen

Kæmpe kram til jer - og husk at give dig selv en kram i aften - selv kærlighed er meget vigtigt 

Tak du har ret, han er alligevel heller ikke til flæskesteg og alt det så kunne sagtens blive en gang børnemad og en god aften for ham. Ham på 9 måneder opfatter heldigvis ikke så meget af det endnu 

Anmeld Citér

17. december 2018

Skrukskør

Anonym skriver:

Lang historie men han  lider af ptsd efter at have været udstationeret i Afghanistan mangler tilbage ... så han har nogle ret dårlige perioder hvor han "stikker" af dog aldrig i denne her grad som nu og jeg aner ikke hvorfor det kommer nu lige op til jul det typisk ved sådan nogle store begivenheder det sker. Men den her er godt nok den værste mest fordi det går ud over mine drenge det har det aldrig gjort før 

Det er jeg virkelig ked af at høre Jeg håber, der kommer styr på situationen og han får ordentlig hjælp

Anmeld Citér

17. december 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Jeg har slet ingen ord.

Det må bare være så svært.

Men man har jo før hørt, at de mennesker, der har været udsendt, har det meget svært. Det kan man nok ikke sætte sig ind i.

Sender dig et cyberkram. 

Ja man kan ikke rigtig gøre andet at være der der svært at sætte sig ind i deres situation og de ting han har fortalt er meget væmmelige. 

jeg er så bekymret har skrevet til ham på Facebook om han ikke bare vil give lyd fra sig så jeg i det mindste ved han er ok 

Anmeld Citér

17. december 2018

Anonym trådstarter

Skrukskør skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre Jeg håber, der kommer styr på situationen og han får ordentlig hjælp

Der er desværre ikke så meget hjælp og hente udover psykog men det er desværre ikke nok i min mands tilfælde 

Anmeld Citér

17. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der er desværre ikke så meget hjælp og hente udover psykog men det er desværre ikke nok i min mands tilfælde 

Han har været igennem utallige forløb.og jeg har været igennem en som pårørende derefter er man desværre efterladt lidt for sig selv.

Anmeld Citér

17. december 2018

KASS

Anonym skriver:

Han har været igennem utallige forløb.og jeg har været igennem en som pårørende derefter er man desværre efterladt lidt for sig selv.

Hvad med at kontakte Veterancentret, så du kan tale med en psykolog og en socialrådgiver om, hvad I gør nu?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.