Forladt af min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2018

Anonym trådstarter

KASS skriver:

Hvad med at kontakte Veterancentret, så du kan tale med en psykolog og en socialrådgiver om, hvad I gør nu?

Ja det skal jeg også i morgen, det har mødrehjælpen rådgivet mig om..  Jeg har taget en fri dag fra arbejdet for at få styr på det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2018

Anonym trådstarter

KASS skriver:

Hvad med at kontakte Veterancentret, så du kan tale med en psykolog og en socialrådgiver om, hvad I gør nu?

Faktisk kan man ringe døgnet rundt overvejer at ringe nu

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym

Det lyder som en rigtig dum situation din mand har sat sin familie i!

På facebook er der en side, der hedder Næstekærlighed og sammenhold, hvor man kan søge om hjælp til fx mad eller gaver til børnene. Jeg mener, at man sagtens kan søge anonymt ved at skrive til en admin. Jeg syntes du skal prøve at spørge derinde, folk er så hjælpsomme. Jeg ved, at det ikke er det du er ude på med dette indlæg, men jeg tænker at det måske kan give lidt ro på i sådan en stresset tid 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tak du har ret, han er alligevel heller ikke til flæskesteg og alt det så kunne sagtens blive en gang børnemad og en god aften for ham. Ham på 9 måneder opfatter heldigvis ikke så meget af det endnu 

Nemlig  

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det lyder som en rigtig dum situation din mand har sat sin familie i!

På facebook er der en side, der hedder Næstekærlighed og sammenhold, hvor man kan søge om hjælp til fx mad eller gaver til børnene. Jeg mener, at man sagtens kan søge anonymt ved at skrive til en admin. Jeg syntes du skal prøve at spørge derinde, folk er så hjælpsomme. Jeg ved, at det ikke er det du er ude på med dette indlæg, men jeg tænker at det måske kan give lidt ro på i sådan en stresset tid 

Tak det vil jeg prøve 

Anmeld Citér

18. december 2018

serinasmor

Anonym skriver:

Den store er 3 år og den lille 9 måneder

Det er rigtig sødt af dig men jeg er slet ikke ude på nogle skal give mig noget jeg har bare sådan brug for at komme ud med det  her 

Hvor bor du? 

Måske har jeg noget liggende den 3årige kan få i julegave, hvis det er tæt herpå. 

Er det en dreng eller en pige? 

Og du skal nok komme ovenpå igen - man finder styrken et sted dybt inde når sorgen har lagt sig... nogle gange mest af alt fordi man skal. 

Anmeld Citér

18. december 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ

Det var dog forfærdeligt for dig og dine drenge. Og din mand, egentlig også, hvis det er sygdommen som får ham derud. 

Ved du hvor han er? 

Sender dig en varm krammer og håber Alt løser sig. 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hvor bor du? 

Måske har jeg noget liggende den 3årige kan få i julegave, hvis det er tæt herpå. 

Er det en dreng eller en pige? 

Og du skal nok komme ovenpå igen - man finder styrken et sted dybt inde når sorgen har lagt sig... nogle gange mest af alt fordi man skal. 

Bor i Aalborg 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Det var dog forfærdeligt for dig og dine drenge. Og din mand, egentlig også, hvis det er sygdommen som får ham derud. 

Ved du hvor han er? 

Sender dig en varm krammer og håber Alt løser sig. 

Jeg aner ikke hvor han er henne nej. Og jeg er nået ud på det punkt hvor jeg snart ringer og efterlyse ham af politiet hvis han ikke giver lyd fra sig så jeg ved om han er ok 

Anmeld Citér

18. december 2018

Lenchick

Anonym skriver:

Bor i Aalborg 

Jeg bor tæt på Aalborg og er i byen dagligt. Min dreng er 4,5 og har rigtigt meget legetøj. Jeg vil gerne lave en pakke til din 3-årige og jeg vil også gerne lave en julekurv til Jer som familie. 

Jeg har et ærinde i byen i morgen formiddag og vil gerne komme forbi og stille tingene et sted hvis du ikke er hjemme eller ikke har lyst til at stå fremme. 

Skriv gerne en privat besked til mig, så vi kan aftale nærmere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.