Forladt af min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2018

Anonym trådstarter

Lenchick skriver:

Jeg bor tæt på Aalborg og er i byen dagligt. Min dreng er 4,5 og har rigtigt meget legetøj. Jeg vil gerne lave en pakke til din 3-årige og jeg vil også gerne lave en julekurv til Jer som familie. 

Jeg har et ærinde i byen i morgen formiddag og vil gerne komme forbi og stille tingene et sted hvis du ikke er hjemme eller ikke har lyst til at stå fremme. 

Skriv gerne en privat besked til mig, så vi kan aftale nærmere 

Tusind tak hvor er du bare sød  må jeg give dig et svar senere lige nu er jeg ved at finde ud af om jeg kan komme ned til min familie i København og hvis der er tilfældet så synes jeg ikke der er en grund til at tage imod det men det virkelig sødt og stort af dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Jeg aner ikke hvor han er henne nej. Og jeg er nået ud på det punkt hvor jeg snart ringer og efterlyse ham af politiet hvis han ikke giver lyd fra sig så jeg ved om han er ok 

Åh altså, søde du... 

det synes jeg da faktisk du skal gøre. Hvornår er han taget afsted? 

Sender dig al god karma 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Åh altså, søde du... 

det synes jeg da faktisk du skal gøre. Hvornår er han taget afsted? 

Sender dig al god karma 

Det skete i lørdags så det nogle dage siden 

Anmeld Citér

18. december 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Det skete i lørdags så det nogle dage siden 

Ej, så skal du da helt sikkert efterlyse ham? Skal du ik? 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Ej, så skal du da helt sikkert efterlyse ham? Skal du ik? 

Ja jeg har haft kontakt med veterancenteret og da det ikke er unormalt han måske kan været taget ud i en skov eller andet så skal vi lige trække den lidt endnu jeg har skrevet til ham på Facebook uden svar hellere og der var han online for 18 timer siden så lidt livstegn har der været trods alt. Men ja jeg er så bekymret jeg er på vej op på politistationen nu for at hører hvad de synes jeg skal gøre   

Anmeld Citér

18. december 2018

Lenchick

Anonym skriver:

Tusind tak hvor er du bare sød  må jeg give dig et svar senere lige nu er jeg ved at finde ud af om jeg kan komme ned til min familie i København og hvis der er tilfældet så synes jeg ikke der er en grund til at tage imod det men det virkelig sødt og stort af dig 

Det er helt op til dig 

Jeg skal også til byen på torsdag, så det er også en mulighed 

Anmeld Citér

18. december 2018

1518

Jeg har en æske Duplo (ny og uåbnet), som du må få til din søn. Jeg skal til Aalborg på fredag (formiddag/start eftermiddag), men jeg er ikke i bil, så jeg har ikke mulighed for at levere udenfor centrum (har begge unger med). Bare send mig en PB, hvis det har interesse 

Det er forresten den kasse, der har nr. 10819. Ikke det største sæt, men min datter på 3 har været glad for det 

Anmeld Citér

18. december 2018

Ena

Anonym skriver:

Jeg er så trist min mand har valgt at forlade mig her op til jul og forlade mig og vores 2 drenge  lige nu ved jeg ikke hvordan jeg skal rejse mig eller holde jul han har taget alt fra mig. Mobil, bil, madpenge, de penge vi skulle ud og købe julegaver for her i denne uge.  Min dreng på 3 år spørg hele tiden efter sin far og jeg lyver for ham og siger han er nød til at arbejde meget i de dage her... Jeg har været nede i den lokale mødrehjælp og de har virkelig støttet mig og kommet med gode råd og vejledning desværre er det blevet nogle dage for sent og søge jule hjælp i år. 

Jeg havde bare sådan brug for luft for denne jul er da godt og grundig ødelagt   tænk han ikke bare lige kunne have ventet med det til efter jul for vores børns skyld 

Hvor er det synd for jer alle. Har du kontakt med hans familie eller venner? Måske ved de noget, eller måske de kan hjælpe ham. Han må være fuldstændig ude af den, soden han reagerer sådan. 

Anmeld Citér

18. december 2018

serinasmor

Anonym skriver:

Bor i Aalborg 

Så er du desværre liiidt for langt væk når jeg bor i Skanderborg - hvis jeg havde vidst det i sidste uge havde vi skullet forbi inden jul.

Anmeld Citér

18. december 2018

ChesireKitty

Jeg bor forholdsvist tæt på dig/jer og bager altid for mange julekager her i december, så hvis det kunne være noget kan jeg komme forbi med en kurvfuld til dine drenge 

Jeg kan desværre ikke hjælpe med andet, udover måske at invitere jer til at holde jul med os, hvis det kunne være noget  vi har altid for meget mad, et ekstra soveværelse og to børn som ville elske at få andre børn med til familiefest for én gangs skyld

Bare skriv en PB.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.