På min side af familien ska jeg købe gave til min søster og svoger. De har ik børn. Og til min mor. Vi gir, for det vi har lyst til.
På kæresten side går onkler og mostre/faste sammen om gaver til hinandens børn. De gir for Ca 200 kr pr barn, så hvert barn får for 800kr i fælles gave, fra deres mostre/faste, og onkeler, fætre/kusiner. De gir gave til barnet er 18 år. Nu er de første børn så blevet 18 år for et par år siden, også meldte den ene søster pludselig ud, at så ville hun ik gi gaver til de andre 3's børn, hvis ik hendes fortsatte med at få gaver også. Dette var lige ved at gi familie problemer, af åbenlyse grunde. Så det er endt med at hun gik med til at hendes nevøer og niecer alligevel også får gaver, til de også er 18 år..
Kæresten og hans ene søster plejer at gå sammen om gaver til deres forældre/papforældre. De gir for 250 hver, så 500 kr, til hver af deres 4 forældre.
Mig og kæresten gir gaver til hinanden og vores 2 piger. Vi gir dem det de ønsker sig, og som vi vurdere at de kommer til at bruge. Vh Stine
Anmeld
Citér