Hvor meget har I taget på ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2009

Tullebobs

Hej

Jeg er 18+0 idag og vægten siger + 800g

Er rigtig godt tilfreds - tog 18 kg på første, hvilket var for meget, når man som jeg har lidt på sidebenene i forevejen

Indtil nu går det som planen...

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

frk andreasen

min 1 graviditet tog jeg 30 kg på. puha vejede 52 kg og endte med at veje 82 kg.  + jeg stoppede jo med at ryge så der røg meget usundt indenbords

her i min 2 graviditet vejede jeg 63kg inden jeg blev gravid nu er jeg 17+5 nu siger vægten 66.7kg. og min jordmoder har sagt at jeg kun skal tage 12kg på denne gang. men sidst var der jo også rygestoppet.  såå nu må vi se

Anmeld

16. oktober 2009

MorTilGustav

Min startvægt var vist ca 63 kg og nu er jeg på 75  Stille og roligt. Blir spændende at se hvor stor den lille fyr er når han gør sin entré i verden
 Cecilia - Uge 38 + 0

Anmeld

16. oktober 2009

Tina2

dorthemus skriver:

Det er sgu vildt!! Men flot mave ellers

Tak skal du ha:-) Ja, det var en ordentlig mave at slæbe på, især fordi jeg også havde bækkenløsning, puha......

Må sige jeg har et yderst samarbejdsvilligt maveskind, for har ikke fået et eneste lillebitte strækmærke....

Anmeld

16. oktober 2009

Brams

Hej

Jeg er 38+1 i dag og har taget 7 kg. på indtil videre

Trine

Anmeld

18. oktober 2009

Betina88

Inden jeg blev gravid , vejede jeg ca . 65 , men da jeg var 8 uger henne , vejede jeg 70 .. Da jeg var godt henne i graviditeten , vejede jeg 87 , nu efter jeg havde født 82 .. Vil så gerne af med de kiloer .. Men det bare mega svært ,..,

Anmeld

18. oktober 2009

Mullemus86

Var normalvægtig inden graviditeten, og har indtil nu taget 5,8 kg. på.. Håber bare på, at kunne holde mig under de 15 kg. i alt.. Men, nu må vi se..

Alice 28+1

Anmeld

18. oktober 2009

missKat

er 15+3 og har taget 400 gram på.

håber ikke jeg kommer til at tage meget på senere hen, da jeg er overvægtig allerede. Så håber jeg kan holde mig på 8 kg alt i alt

Anmeld

18. oktober 2009

Ansemusen

Tina2 skriver:

Her er min mave 2. gang 1½ time før min søn blev født. Målte 130 cm om maven..... Milas var også stor- vejede 4800 g.

Men du ser jo slet ikke tyk ud på billedet, ant end maven selvfølgelig  Synes du ser flot ud!

Anmeld

18. oktober 2009

Tina2

Ansemusen skriver:

Men du ser jo slet ikke tyk ud på billedet, ant end maven selvfølgelig  Synes du ser flot ud!

Tak for det, men tro mig, der er rigeligt på sideben- ja alle steder på kroppen når jeg er gravid... Synes det er rigtig svært at forholde sig til så voldsom en vægtøgning når jeg altid ellers er normalvægtig.....

Men som sagt er det da kommet af begge gange! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.