Hvor meget har I taget på ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31.396 visninger
65 svar
5 synes godt om
15. oktober 2009

mama10

Hej alle,

Vil gerne vide hvor meget I har taget på forskellige uger. Normal vejer jeg 55 kg. og nu vejer jeg 57 kg. og er i 19 uge.. Min læge siger at barnet vokser som den skal, hvad med jer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Mira0911

lucia skriver:

Hej alle,

Vil gerne vide hvor meget I har taget på forskellige uger. Normal vejer jeg 55 kg. og nu vejer jeg 57 kg. og er i 19 uge.. Min læge siger at barnet vokser som den skal, hvad med jer ?

Da jeg var gravid, tog jeg 18 kg på.. normalvægten før graviditeten var 58 kg ca..

Anmeld

15. oktober 2009

Lærke90

Da jeg var 19+6 uger henne vejede jeg 59 kg, og jeg vejede også 55kg inden jeg blev gravid..

Nu er jeg i uge 31+4 og vejer lige omkring 65kg

Anmeld

15. oktober 2009

christina2412

da jeg var 23 uger henne havde jeg taget 7 1/2 på, nu er jeg 36 uger henne og har ialt taget 9 kg på, så har kun taget 1 1/2 kg på siden uge 23. så det er rigtig fint, for er overvægtig, så skal passe på den vægt, men han vokser super godt inde i maven

christina 36+0

Anmeld

15. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Uuuha. Jeg vejede 49 kilo inden jeg blev gravid og nu vejer jeg 72,5 kg.

(Jeg er 34+0)

Anmeld

15. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg er i uge 24 og har taget 6kg på har en frygtelig kvalme, men også en trang til søde sager... hmm.. men hvis jeg så kun tager et par kg mere på, er det okay..

Anmeld

15. oktober 2009

Nybagt mor

Jeg har taget + 20 kg på  - uden at grov spise ...

Synes nu faktisk ikke det er så slemt at se på som det lyder, og folk bliver også ret overraskede når jeg siger det - så tror det sætter sig lidt "pænere" når man er gravid, end hvis jeg tog 20 kg på uden grund

(Kan jo også være at jeg bare går med skyklapper, for at ignorere hvordan jeg virkelig ser ud, men det virker ihvertfald...)

Christine, 38+4

Anmeld

15. oktober 2009

LineD

Frem til uge 17 tog jeg 4 kilo på, resten af tiden har jeg tabt mig.

Jeg er idag 33+2 og har ialt tage 2 kg og 400 gram på.

Jeg vejede 75 kilo til start, med et BMI på 26, så jeg var/er jo så også det man kalder overvægtig.

Synes dog ikke selv jeg ser "fed ud"

(Billedet er fra uge 32, bare for at give et indtryk )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. oktober 2009

Nybagt mor

Frem til uge 17 tog jeg 4 kilo på, resten af tiden har jeg tabt mig.

Jeg er idag 33+2 og har ialt tage 2 kg og 400 gram på.

Jeg vejede 75 kilo til start, med et BMI på 26, så jeg var/er jo så også det man kalder overvægtig.

Synes dog ikke selv jeg ser "fed ud"

(Billedet er fra uge 32, bare for at give et indtryk )

Du ser da fin ud!

Her kommer lige et billlde af min store mave...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. oktober 2009

LouiseNielsen

Jeg vejede 103.5 kg da jeg blev gravid og nu hvor jeg er 14+5 vejer jeg 98.9 kg..... Jeg er vist indtil vider "bomben" i tråden...

Hehe sad lige og sagde til kæresten at det var helt pinligt at skrive, men så siger han sød som han er, at det da er fuldstændig lige meget, for jeg er dejlig som jeg er. Og ja, GU ER JEG SÅ!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.