Hvor meget har I taget på ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

Sees

Min vægt inden jeg blev gravid var 49,9 kg. og dagen før jeg fødte vejede jeg 63,2
Gik dog på vægten da vandet var gået, og der vejede jeg 57kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Mca<3

Hi hi jeg vejede 64 inden jeg blev gravid ,,,

Endte på 94 og nu 6 mdr efter fødsel vejer jeg 74

Anmeld

15. oktober 2009

Nybagt mor

Om jeg så tog 40 kg på - så er jeg sikker på at det ville være det hele værd

Lægen har dog kommenteret at 20+ er lige i overkanten, men har også et rygestop bag mig - så tager det stille og roligt.

Syntes det var værst i starten da kiloen begyndte at ryge på. Efterhånden har jeg vænnet mig til det og tænker ikke yderligere over det he

Anmeld

15. oktober 2009

Kaufie

Tanja.. skriver:

Hi hi jeg vejede 64 inden jeg blev gravid ,,,

Endte på 94 og nu 6 mdr efter fødsel vejer jeg 74

Samme for mig - blot nåede jeg dog "kun" op på 87 før fødslen.

Først 2 år efter nåede jeg min før-graviditetsvægt - og nu 8+2 har jeg ikke taget på, men det skal nok komme....

Anmeld

15. oktober 2009

Berg

Ved min 1. graviditet tog jeg 25 kg på og ved 2. "kun" 19 kg.

Det lyder af meget, men hvert et kilo blev tabt hurtigt og mere til. I dag er min søn 3 mdr og jeg har foruden de 19 kg jeg tog på tabt yderligere 2 kg.

Nogle mennesker bliver bare nød til at tage meget på for at sikre at man ikke bliver skind og ben efter fødslen. Det var min holdning. Fik nemlig mange kommentarer om min vægtøgning under graviditeten.

Anmeld

15. oktober 2009

Mca<3

Kaufie skriver:

Samme for mig - blot nåede jeg dog "kun" op på 87 før fødslen.

Først 2 år efter nåede jeg min før-graviditetsvægt - og nu 8+2 har jeg ikke taget på, men det skal nok komme....

Glad for at høre du i det mindste nåede din før graviditetsvægt igen   Tror af skade bliver man klog ,, jeg skal dog ikke være gravid igen hi hi

Anmeld

15. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg er 20+6 og har taget knapt 2 kg på...

vejede 55 inden jeg blev gravid, og nu svinger vægten mellem 56 og 57 kg.

er glad for ikke at have taget mere på endnu, men mistænker at kiloene nok skal komme snigende når maven bliver større og knapt så nem og rende rundt med

Anmeld

15. oktober 2009

Halbschön

LouiseLarsen skriver:

Jeg vejede 103.5 kg da jeg blev gravid og nu hvor jeg er 14+5 vejer jeg 98.9 kg..... Jeg er vist indtil vider "bomben" i tråden...

Hehe sad lige og sagde til kæresten at det var helt pinligt at skrive, men så siger han sød som han er, at det da er fuldstændig lige meget, for jeg er dejlig som jeg er. Og ja, GU ER JEG SÅ!!

Så tager jeg gerne "Bomben" sammen med dig.. Jeg vejede lige præcis 100kg før graviditeten og jeg vejer nu 117.. Er 41+6.. I starten passede jeg meget på, men må ærligt indrømme at jeg ikke har passet helt så meget på til sidst.. 17 kg kan jeg godt acceptere... men jeg ved også at jeg har en del og kæmpe med når jeg har født..

Men som min kæreste også siger.. Du er sq dejlig som du er.. Og igår aftes sagde han "jeg vil ikke bytte dig ud med nogen som helst andet, så hellere at du er lidt små tyk end undvære dig"... Så blir man da glad

Anmeld

15. oktober 2009

Pige2009

Jeg har taget 10 kg. på og vejer nu 85 kg. så det er jeg egentlig godt tilfreds med

Hilsen Linda 40+5

Anmeld

15. oktober 2009

tumle81

Første gang jeg var gravid tog jeg ca 20 kg på, og tabte mig ca 14-15 kg efterfølgende...

Anden gang tog jeg også ca 20 kg på, og tabte det hele efterfølgende...

Denne gang har jeg taget 18-19 kg på og mangler 2 uger til termin, men bliver sat igang om en uge. Når sikkert de 20 kg igen, og så må man bare igang bagefter

Knus Kathrina 38+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.