Hvor meget har I taget på ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

Mor til L&S

Jeg er 16+2 i dag.. og har taget 3 kg på. Vejede ca 68-69 inden graviditeten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

malou

Jeg vejede 47 kg inden jeg blev gravid men var også ALT for tynd. Jeg tog hurtigt på.. og det blev til ialt +27 inden jeg fødte mit lille nusser barn. Nu er jeg nede på 55 og det passer bedre end det "syge" look jeg havde før

Dette billede er taget et par timer før vandet gik...

http://www.victors-bog.dk/22302031?i=25528978

knus malou

Anmeld

15. oktober 2009

Ansemusen

NoOne skriver:

Min vægt inden jeg blev gravid var 49,9 kg. og dagen før jeg fødte vejede jeg 63,2
Gik dog på vægten da vandet var gået, og der vejede jeg 57kg

Hvorfor ked smiley? Det er da ingenting at tage på på en hel graviditet. Og slet ikke når startvægten er så lav!

Anmeld

15. oktober 2009

Ansemusen

Jeg vejede 95 kilo inden, nu er jeg 10+2 og har allerede taget 4 kilo på  Det eneste som hjælper på kvalmen er at spise og det er desværre slet ikke sudne ting jeg har lyst til. Dog begynder jeg at træne når kvalmen fortager sig, og så håber jeg vægtøgninger dermed bliver mindre i 2. trimester!

Anmeld

15. oktober 2009

dorthemus

Jeg er 8 uger henne nu og har ikke taget på og håber , at det kan fortsætte de næste fire uger med...til trods for, at jeg ÆDER hele tiden og det er ikke gulerødderne der trækker  Jeg døjer med ekstrem meget kvalme døgnet rundt og det eneste der "hjælper" er mad, mad, mad. Jeg var til læge for første gang i går men hun vil ikke give mig noget med mindre det varer længere tid end de første tre måneder  Så jeg må bide tænderne sammen....

Anmeld

15. oktober 2009

Tina2

Første gang tog jeg 25 kg på (nåede op på 97 kg). En uge efter fødslen havde jeg tabt de 15 kg og da min datter var knap 4 mdr havde jeg tabt 30 kg.

anden gang startede jeg på 72 kg som jeg startede på 1. gang også og nåede op på 103 kg :-S Altså +31 kg!!!! Efter 1 uge havde jeg tabt 14 kg og da min søn var 9½ mdr havde jeg tabt alle 31 kg.....

Jeg hader at jeg tager så meget på... Synes slet ikke jeg æder mig til alle de kg.... Da jeg var i uge 8 med nummer to havde jeg taget 4 kg på, så de vælter bare ind over mig, når jeg er gravid.

Når jeg ikke er gravid er jeg normalvægtig. Vejer 71-72 kg og er 180 cm høj, men når jeg er gravid bliver jeg bare stor.... Gad godt prøve at ku sige "jeg tog 12 kg ialt"  men det sker nok ikke for mig.....

Heldigvis har det da været til at komme af med dem igen og jeg har været meget heldig hverken at få strækmærker eller noget trods et livmål på 120 cm første gang og 130 cm anden gang.....

Nogen der sagde hval??!??!

Anmeld

15. oktober 2009

Tina2

Første gang tog jeg 25 kg på (nåede op på 97 kg). En uge efter fødslen havde jeg tabt de 15 kg og da min datter var knap 4 mdr havde jeg tabt 30 kg.

Anden gang startede jeg på 72 kg som jeg startede på 1. gang også og nåede op på 103 kg :-S Altså +31 kg!!!! Efter 1 uge havde jeg tabt 14 kg og da min søn var 9½ mdr havde jeg tabt alle 31 kg.....

Jeg hader at jeg tager så meget på... Synes slet ikke jeg æder mig til alle de kg.... Da jeg var i uge 8 med nummer to havde jeg taget 4 kg på, så de vælter bare ind over mig, når jeg er gravid.

Når jeg ikke er gravid er jeg normalvægtig. Vejer 71-72 kg og er 180 cm høj, men når jeg er gravid bliver jeg bare stor.... Gad godt prøve at ku sige "jeg tog 12 kg ialt"  men det sker nok ikke for mig.....

Heldigvis har det da været til at komme af med dem igen og jeg har været meget heldig hverken at få strækmærker eller noget trods et livmål på 120 cm første gang og 130 cm anden gang.....

Nogen der sagde hval??!??!

Her er min mave 2. gang 1½ time før min søn blev født. Målte 130 cm om maven..... Milas var også stor- vejede 4800 g.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. oktober 2009

baby2010

dorthemus skriver:

Jeg er 8 uger henne nu og har ikke taget på og håber , at det kan fortsætte de næste fire uger med...til trods for, at jeg ÆDER hele tiden og det er ikke gulerødderne der trækker  Jeg døjer med ekstrem meget kvalme døgnet rundt og det eneste der "hjælper" er mad, mad, mad. Jeg var til læge for første gang i går men hun vil ikke give mig noget med mindre det varer længere tid end de første tre måneder  Så jeg må bide tænderne sammen....

Du burde virkelig prøve akupunktur! Jeg lå i sengen med kvalme i over 1 måned, men så fik jeg akupunktur, som tog 90% af kvalmen og jeg fik livet igen

Anmeld

16. oktober 2009

dorthemus

baby2010 skriver:

Du burde virkelig prøve akupunktur! Jeg lå i sengen med kvalme i over 1 måned, men så fik jeg akupunktur, som tog 90% af kvalmen og jeg fik livet igen

Tak for info  Det vil undersøge nærmere.

Anmeld

16. oktober 2009

dorthemus

Tina2 skriver:

Her er min mave 2. gang 1½ time før min søn blev født. Målte 130 cm om maven..... Milas var også stor- vejede 4800 g.

Det er sgu vildt!! Men flot mave ellers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.