Hvor meget har I taget på ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2009

Ansemusen

Tina2 skriver:

Tak for det, men tro mig, der er rigeligt på sideben- ja alle steder på kroppen når jeg er gravid... Synes det er rigtig svært at forholde sig til så voldsom en vægtøgning når jeg altid ellers er normalvægtig.....

Men som sagt er det da kommet af begge gange! :-)

Hvordan har du smidt alle de kilo bagefter? Har du bare ammet og spist som du plejede eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Tina2

Ansemusen skriver:

Hvordan har du smidt alle de kilo bagefter? Har du bare ammet og spist som du plejede eller hvordan?

Altså begge gange havde jeg tabt 14-15 kg efter en uge, simpelthen pga vand i kroppen og selvfølgelig fødslen.

Men ellers har jeg bare ammet og passet en smule på hvad jeg har spist. Men min krop har egentlig også automatisk søgt nedad mod førvægten, føler jeg.... Især 2. gang syntes jeg ikke jeg var ligeså god til at passe på med usunde ting osv, men tabte mig alligevel...

Der gik jo så også noget længere tid 2. gang inden førvægten var nået!!! Men 1. gang havde jeg det også rigtig træls bagefter pga en hård fødsel og en rigtig dum JM:-(

Og sidst men ikke mindst lagde jeg jævnligt mine bedste jeans frem på min seng, så jeg ku gå og kigge lidt på dem og prøve dem, ha ha!!!!! Ønskede mig SÅ meget tilbage i de jeans og så måtte jeg jo lige styre mig lidt med de søde sager... Men var nu fedt nok lige at tage dem på engang imellem og se, at jeg faktisk ku trække dem længere op end sidste gang, he he......

Anmeld

19. oktober 2009

siw84

jeg er 21+2 og min startvægt inden var 58 kg og idag 61 kg så har taget 3 kg på... så det går stille fremad.. men det skal nok komme

siw 21+2

Anmeld

31. oktober 2009

baby2010

31. oktober 2009

LinLin

Første graviditet tog jeg 11 kg på - det var jeg meget tilfreds med :-)

denne gang har jeg ikke taget noget på endnu, eftersom jeg kun er i uge 8...

Anmeld

31. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg tog 25 kilo på begge gange

Jeg tabte dog det hele igen. Første gang havde jeg kun 7 kilo extra da jeg kom hjem fra sygehuset, og de røg af af sig selv bare ved amning.

Anden gang gik det ikke helt så let, men efter et halvt år havde jeg tabt det hele, og tabte mig faktisk også yderligere 5-6 kilo månederne efter.

Anmeld

9. november 2014

gulisa

Inden jeg blev gravid vejede jeg 64 og var til jordmor da var jeg 69.3 og er 18 +4 idag

Anmeld

9. november 2014

IngenKoPåIsen

Jeg tog 18 kilo på i min første graviditet og 3 kilo i min anden graviditet  

Anmeld

9. november 2014

May86

Jeg er 16+2 og svinger lidt mellem +1,5-2 kg.  Vejede 63,5 kg før graviditeten. 

Anmeld

9. november 2014

Nadia&Daniel

mama10 skriver:

Hej alle,

Vil gerne vide hvor meget I har taget på forskellige uger. Normal vejer jeg 55 kg. og nu vejer jeg 57 kg. og er i 19 uge.. Min læge siger at barnet vokser som den skal, hvad med jer ?

Jeg er 24+3 i dag.

Jeg vejer normalt 51 kg. - men er oppe på omkring 60 kg. nu. Da jeg var gravid med Laura, tog jeg lige knap 10 kg. på - så bliver lidt større denne gang (dog kan det ikke ses - folk siger derimod, at det er pænt at jeg har taget lidt på) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.