Ansemusen skriver:
Hvordan har du smidt alle de kilo bagefter? Har du bare ammet og spist som du plejede eller hvordan?
Altså begge gange havde jeg tabt 14-15 kg efter en uge, simpelthen pga vand i kroppen og selvfølgelig fødslen.
Men ellers har jeg bare ammet og passet en smule på hvad jeg har spist. Men min krop har egentlig også automatisk søgt nedad mod førvægten, føler jeg.... Især 2. gang syntes jeg ikke jeg var ligeså god til at passe på med usunde ting osv, men tabte mig alligevel...
Der gik jo så også noget længere tid 2. gang inden førvægten var nået!!! Men 1. gang havde jeg det også rigtig træls bagefter pga en hård fødsel og en rigtig dum JM:-(
Og sidst men ikke mindst lagde jeg jævnligt mine bedste jeans frem på min seng, så jeg ku gå og kigge lidt på dem og prøve dem, ha ha!!!!! Ønskede mig SÅ meget tilbage i de jeans og så måtte jeg jo lige styre mig lidt med de søde sager... Men var nu fedt nok lige at tage dem på engang imellem og se, at jeg faktisk ku trække dem længere op end sidste gang, he he......
Anmeld