Hvor meget har I taget på ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

tumle81

Renée88 skriver:

Så tager jeg gerne "Bomben" sammen med dig.. Jeg vejede lige præcis 100kg før graviditeten og jeg vejer nu 117.. Er 41+6.. I starten passede jeg meget på, men må ærligt indrømme at jeg ikke har passet helt så meget på til sidst.. 17 kg kan jeg godt acceptere... men jeg ved også at jeg har en del og kæmpe med når jeg har født..

Men som min kæreste også siger.. Du er sq dejlig som du er.. Og igår aftes sagde han "jeg vil ikke bytte dig ud med nogen som helst andet, så hellere at du er lidt små tyk end undvære dig"... Så blir man da glad

Skal du sættes igang snart??

Din baby har det vist for godt i maven

Knus Kathrina 38+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

bette

slår jeg mon rekorden...

jeg vejede 61,5 før graviditeten.. og tog 30 kg på

Anmeld

15. oktober 2009

marieanette

Hej

Jeg har taget 16 kg  på passer meget på hvad jeg spiser, det hele har for mit vedkomende sat sig på maven har ikke taget på numsen eller andre steder og er godt tilfreds med det,

marieanette

Anmeld

15. oktober 2009

Nanna1985

Første gang tog jeg 25 kilo på Startede på 72 og sluttede 97 kilo.. PUHA Det satte sig over alt på kroppen.. Jeg var virkelig stor.. Smed dog 16 kilo på 3 uger.. 1 ½ år efter fødslen vejede jeg 64 kilo..

Her med nr. 2 startede jeg på 66 kilo og sluttede på 90 kilo.. 24 kilo i alt.. Nu 7 uger efter fødslen vejer jeg 75, så mangler stadigvæk at tabe en del endnu, men det kommer..

Anmeld

15. oktober 2009

louise8723

Jeg er 24+5 og har taget 4 kg på så det er fint nok synes jeg

Anmeld

15. oktober 2009

baby2010

Jeg vejede 80 kg. før, og tog ikke på de første 3 måneder af graviditeten. Men forleden vejede jeg mig igen, og har pludselig taget 5 kilo på!  Jeg skal liiiige vænne mig til tanken om, at jeg måske nok vender de 90 kg. på et tidspunkt - men ok, jeg er 175 cm. høj, så der er god plads til det.

Kh Julie 20+1

Anmeld

15. oktober 2009

4kløver

Her siger den 8kg

Anmeld

15. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Jeg veje 50,5 den 14 april/før jeg viste jeg var gravid og i sep sagde vægten 67 kg og her den 7 okt veje jeg 68 kg så har taget 17,5 kg på ialt ind til nu.

Mvh Henriette 30+3

Anmeld

15. oktober 2009

Halbschön

tumle81 skriver:

Skal du sættes igang snart??

Din baby har det vist for godt i maven

Knus Kathrina 38+2

alt alt for godt desværre.. ja jeg skal sættes igang i morgen aften

Anmeld

15. oktober 2009

Valle81

Hejsa:0)

I  min første graviditet, tog jeglige nøjagtig 10 kilo på:0)

Denne gang taber jeg mig. Er nu 18+3 og har tabt 4 kilo ind til videre. Og det er ikke fordi jeg bevidst har gjort noget for det:0)

Knus

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.