Anonym skriver:
Kære alle.
jeg har besluttet mig for abort.
Det føles som det mest rolige valg, hvor konsekvenserne er mindst.
Jeg blev som sagt gravid efter indtag af nødprævention og blev også meget hurtigt gravid med mit første barn, så jeg er fortrøstningsfuld og har tillid til at der kommer et bedre tidspunkt og nogle klare omstændigheder hvor det vil passe godt ind at få et barn.
Igen, mange tak for jeres tanker og svar.
Jeg ved ikke hvor meget jeg vil læse med videre, da jeg er blevet noget ramt af tonen herfra.
Det er en sårbar situation jeg står i og jeg tager ikke let på abort, så venligst spar mig for flere grimme antagelser af mig som menneske.
Selvom jeg er modstander af hvad du/i har gjort, så synes jeg du skal vide, at jeg stadig har empati over at du står alene i det her. Håber din eks tager lidt ansvar i, at du skal igennem dette og er der til at hjælpe med jeres barn, så meget du har brug for.
Jeg har blandt andre været lidt hård i tonen, men det er fordi utroskab for mig, er så tarveligt og man sætter et andet menneske i en magtesløs potision. Faktisk tramper man lidt på vedkommende. Også i dette tilfælde på trods af åbent forhold, da hun ikke ønskede han var sammen med sin eks.
Jeg er ikke en af dem der har sagt du bare skal få en abort, men jeg mente du skulle være ærlig og lade bonus have magten over eget liv.
Jeg var sur da jeg læste tråden og synes stadig det er en forfærdelig rædderlig situation.
Men... jeg ønsker dig held og lykke. Håbede du havde valgt sandheden, da jeg tror det ville give jer muligheden for, at komme videre på et tidspunkt. Dig med dit barn eller uden, og hende med. 
Så undskyld for min “vredes” tone. Jeg ønsker ikke at du skal sidde og knække, fordi du læser lidt sure miner herinde. Føler dog heller ikke jeg skrev en masse nedladende, udover at jeg ønskede du var ærlig og sagde det meget surt
og så håber jeg du holder dig langt fra ham fra nu af
på den måde i hvert fald.