Kurt_H skriver:
Man ligger som man har redt !
Nu har vi været hele vejen rundt.
Er det ok at have et seksuelt forhold til sin eks. kæreste når hans nye kæreste ikke syntes om det ?
Hvordan kan nogen overhovedet undrer sig over at det kan gå galt, når man blander sig i andres forhold ?
Er det ok at sætte et barn i verden som man ved på forhånd bliver et delebarn ? Eller det der er værre ?
Er der nogen som tænker på de udgifter samfundet betaler hver gang nogen vælger at sætte børn i verden for alle de forkerte grundes skyld ?
Der findes efterhånden som mange instanser som tager sig af befolkningens fejltrin, manglende handling osv.
Det er menneskeligt at begå fejl, men dumheder er noget man kan undgå !
Hej Kurt. Her er svar til dig.
Disclaimer: det er ikke fordi jeg decideret bifalder tá handlinger, men jeg synes sådan set at hun får en hård medfart.
Ja, det er da i høj grad i orden at have et seksuelt forhold til en anden voksen, som samtykker til det. Særligt, når den ene er i et åbent forhold. At det så alligevel var nogle regler for specifikke partnere, kan man jo ikke klandre TS for ikke at vide. Jeg ville nok heller ikke indlede et seksuelt forhold til min ekskæreste, hvis kæreste var gravid og i øvrigt bonusmor til mit barn, men jeg er heller ikke i et åbent forhold og kender ikke til TS og hendes families måde at leve på.
TS blander sig ikke i andres forhold sådan som jeg forstår det. Hun har haft en seksuel relation til et andet menneske, som et i er forhold, hvor de bege accepterer at den anden har andre seksuelle partnere. Kan ikke se hvordan TS har blandet sig i deres forhold?
Er det ok at sætte børn i verden, som man på forhånd ved bliver delebørn? Øh ja, sådan bliver masser børn født ind i anderledes familiekonstellationer, typisk af forældre der ikke er så konforme og konservative.
hvilke udgifter er det du tænker på, det offentlige har i forbindelse med at TS ‘vælger at sætte et barn i verden af alle de forkerte grunde’v og hvordan ved du at Ts grunde er forkerte?