Anonym skriver:
Selvom nogle af jeres svar er skrevet hårdt, så tak - jeg sætter pris på jeres blik på det.
Det er ikke fordi jeg ikke selv har gjort mig de overvejelser, men jeg frygter abort og de konsekvenser det kan have og så ledte jeg måske efter et andet syn end det helt åbenlyse som hedder abort.
Tak for sparring.
Øv sikke en lortesituation. Jeg tror grunden til at folk herinde blir så forargede er, at de ikke kan sætte sig ind i det at leve i et åbent forhold. Og det kan jeg såmænd heller ikke. Menjeg synes det er hårdt at gå efter dig og klandre dig for at have været sammen med din eks, der allerede er i et forhold. Hvis de har en klar aftale om at de begge må se andre, hvordan skal du så kunne vide at du af alle mennesker er en af dem din eks IKKE må være sammen med?
Er han en god far for det barn I allerede har?
Hvilken relation har dit barn til din eks’ kæreste? Er din eks weekendfar, eller mere fysisk til stede? Grunden til dette spørgsmål er, at hvis din eks’ kæreste finder ud af at 1. Du er gravid eller 2. Du har fået en abort, vil hun så kunne finde på at lade det gå ud over jeres barn?
vil I med tiden kunne få et samarbejde op at køre for et eventuelt barn nr 2?
du skal beskytte dig selv og det eksisterende barn, men du hverken kan eller skal stå på mål for din eks’ valg og hans forhold. Jeg synes det er vigtigt at du gør op med dig selv, om du psykisk vil kunne leve med en abort. Og så vil jeg råde dig til st tage til lægen og vend problemstillingen der.
Håber på det bedste for dig
Anmeld
Citér