Det er simpelthen ikke ok.
Hvad den dag et barn kommer alvorligt til skade / dør.... fordi der ikke er nogen der når at gribe ind.
Jeg ville som forældre gå AMOK hvis jeg fik af vide at jeg bare skulle klappe kaje over så voldsom en adfærd.
Mit ene barn blev bidt meget voldsomt en overgang - og jeg snakkede med forældrene der self var kede af det - men jeg var obs på at vi snakkede sammen,og at jeg ikke shamede dem .
( det synes jeg heller ikke du gør ,og kan godt forstå du er bekymret )
Men det vigtigste var at bh tog det seriøst- lige som de tager det seriøst med min rolling der pga flere ting ikke forstår det sociale sprog og derfor tit reagerer uhensigtsmæssigt over for de andre børn.
Men aldrig som det du beskriver - det er virkeligt voldsomt...
Det jo nemlig det. Hvor lang kan det her barn gå? Har barnet en stopklods?
vi aner det ikke og får selvølgelig heller ikke indblik i det.
Mit eget barn har leget fint med barnet, og selv sagt fra, da episoderne blev for meget.
Men ville ikke have noget problem med de leger sammen, bare pædagogerne er obs på barnet, så der ikke sker de her voldsepisoder som det jo er
Og legeaftale med barnet/familien ville jeg også rigtig gerne. Jeg tager ikke afstand fra dem, men vil bare gerne have en sikkerhed for mit barn.
Min mand og jeg er meget afslappede, har lang line og der skal meget til før vi bekymre os. Men det gør vi nu, om børnehaven har styr på det .
Især når børnehaven i 1 1/2 år har dysset det ned