Anonym skriver:
Vil bare lige støtte trådstarter.
Denne her tråd er et godt eksempel på, hvordan brugere herinde vælter ned over en trådstarter og citerer hende ordret eller læser ikke hele tråden, inden de dømmer hårdt og nærmest kalder hende en dårlig mor.
Hold da op hvor jeg også ville blive ærgerlig over sådan en lynreaktion fra en nabo. Du er meget presset og med rette. Har selv 4 børn med få år imellem og ingen kan i virkeligheden forstå, hvor sindssygt hårdt det er alene. Jeg håber, at i snarest muligt får nogle bedre forhold. Men vil også sige, at det bliver nemmere og der er kun en ting at gøre nemlig at gøre sit bedste og det lyder som om at det er det, du gør 
Hvad er der nu galt i at citere ordret? Er det bedre at tolke og læse mellem linjerne?
Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at både TS’ og din situation er hård(e), men det betyder ikke, at jeg mener, jeres børn skal kunne tåle mere end alle andre børn. Jeg mener derimod, at den sindssygt hårde situation, TS har bragt sig selv i eller blevet bragt i, kræver, at hun søger hjælp, når hun først er havnet der, hvor det virker legitimt at lukke sit barn ude. Barnet kan altså ikke bruge det til noget, at mor har det hårdt - sorry to say.
At gøre sit bedste er ikke altid godt nok.
Anmeld
Citér