Jeg er tudsegammel mor
Heldigvis er jeg ikke den eneste i vores omgangskreds.
Og heldigvis så tror folk jeg er meget yngre ,mange der ikke kender mig tror jeg er min ældstes kone.
Til min søns ærgelse,og min glæde 
Og det her er er skrevet med et glimt i øjet- for gud hvor er alder dog ligegyldigt....
Jeg kender nogen der var for gamle som 30 til at få børn ( de lever for mig et kedeligt liv med ingen oplevelser og hvor man kun venter på weekend ,for at så at vente på ferie for så at vente på weekend osv osv )
Og så kender jeg mine svigerforældres nabo som blev far i slut 50 og han er en skøn far med int i hans datter s liv . Og med fritidsint. osv-
Med tanke på hvor længe vi skal arbejde ,er det underligt at nogen synes man skal få børn inden man nærmest er begyndt på arbejdsmarkedet fordi man skal sgu nå at få sine 3 børn ,skynde sig igennem livet og så få børnebørn man kan passe .
For ellers er det hele tabt.
Livet er sgu andet end at nå frem til at få børnebørn ,så det skal altså ikke være angsten for om man bliver en gammel bedstemor der skal holde en tilbage for at få børn 40 plus.
Desuden så er det også hvilken omgangskreds man har- for her i vores er det ikke unormalt at være midt 30 inden man får den første fordi man vil have styr på job hus økonomi osv - og dermed bliver man jo tit 40 plus inden man får den sidste .
Anmeld
Citér