Far har ændret sig efter ny kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2017

Ena

Anonym skriver:

Tak. Men det vil han ikke. Han vil intet have med mig at gøre før jeg stopper med at ses med mkn nye fyr i mit private hjem. 

Det kunne godt se ud til, at I er nået til et sted, hvor I bliver nødt til at bakke lidt ud af hinandens liv. Egentlig kan I jo ikke blande jer, styre og kontrollere hinandens måde at leve og være forældre på. Det er bl.a. det, der er fordelen og ulempen ved at leve hver for sig og have et barn sammen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2017

Anonym trådstarter

Ena skriver:

Det kunne godt se ud til, at I er nået til et sted, hvor I bliver nødt til at bakke lidt ud af hinandens liv. Egentlig kan I jo ikke blande jer, styre og kontrollere hinandens måde at leve og være forældre på. Det er bl.a. det, der er fordelen og ulempen ved at leve hver for sig og have et barn sammen. 

Præcis. Det har jeg også prøvet at fortælle ham. Der er også mange ting han gør som jeg bestemt ikke mener er for vores søns bedste. Men jeg blander mig ikke i det. 

Synes bare det er så sørgeligt. For det er sønnen det går udover i sidste ende. 

Anmeld Citér

5. december 2017

Tommelise

Anonym skriver:

Præcis. Det har jeg også prøvet at fortælle ham. Der er også mange ting han gør som jeg bestemt ikke mener er for vores søns bedste. Men jeg blander mig ikke i det. 

Synes bare det er så sørgeligt. For det er sønnen det går udover i sidste ende. 

Jeg kan godt forstå, at du synes, det er træls, at jeres kommunikation ikke rigtigt fungerer.

Men det er vel din eks, der vurderer, hvornår jeres søn skal møde hans nye kæreste. Han kan jo ikke love dig 100 % , at det er fast og varigt.

Anmeld Citér

5. december 2017

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Jeg kan godt forstå, at du synes, det er træls, at jeres kommunikation ikke rigtigt fungerer.

Men det er vel din eks, der vurderer, hvornår jeres søn skal møde hans nye kæreste. Han kan jo ikke love dig 100 % , at det er fast og varigt.

Øhm. Har jeg sagt det nogen steder?

Anmeld Citér

5. december 2017

Tommelise

Anonym skriver:

Øhm. Har jeg sagt det nogen steder?

Du har skrevet, at I har en aftale om, at jeres søn ikke skal møde fars nye kæreste, før han ved, at det er noget fast og varigt. Og at I snakker om det først.

Anmeld Citér

5. december 2017

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Du har skrevet, at I har en aftale om, at jeres søn ikke skal møde fars nye kæreste, før han ved, at det er noget fast og varigt. Og at I snakker om det først.

Kan det er generelt. Det gælder også den anden vej rundt. Man præsenterer da ikke en partner med mindre man føler at forholdet bliver noget fast og varigt. Selvfølgelig er der ingen garantier. 

Men nu er det jo sådanset ikke det der er problem stillingen. 

Anmeld Citér

5. december 2017

Tommelise

Anonym skriver:

Kan det er generelt. Det gælder også den anden vej rundt. Man præsenterer da ikke en partner med mindre man føler at forholdet bliver noget fast og varigt. Selvfølgelig er der ingen garantier. 

Det kommer jo an på så meget.

Jeg mødte min kærestes børn, da vi havde kendt hinanden i 2 måneder.

Det var hans beslutning.

Anmeld Citér

5. december 2017

Tommelise

Anonym skriver:

Du er vel nødt til at bakke lidt.

Du kan jo ikke rigtigt blande dig, når han er hos sin far.

Anmeld Citér

6. december 2017

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Du er vel nødt til at bakke lidt.

Du kan jo ikke rigtigt blande dig, når han er hos sin far.

Igen. Så er det ikke det der er problemstillingen. Langt fra

Anmeld Citér

6. december 2017

Tommelise

Anonym skriver:

Igen. Så er det ikke det der er problemstillingen. Langt fra

Men hvad så i den uge barnet tilbringer hos dig. Svarer han så heller ikke på beskeder, hvis du kontakter ham ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.