MVM skriver:
Kan faktisk godt forstå, at du er frustreret, når i altid har kunne samarbejde ang sønnike... og jeg læser ingen steder det, som du er jaloux... men at du gerne vil have jeres samarbejde op og køre igen, selvom han har en kæreste og det bekymre dig, at det at han har fået en kæreste kan ændre jeres ellers gode samarbejde...
Sjovt som det altid skal gøres til at man er jaloux, når eks får en ny kæreste...
når man køre 7/7 ordning, så skal der bare være en god stemning og et godt arbejde og det fungere så ikke nu... det vil jeg skrive til ham.. at du undre dig over, at jeres ganske gode samarbejde er væk og hvad grunden til det er... det villle jeg stille som et spørgsmål, så han kam gå og tænke lidt over dette... måske det så ændre sig eller at du i det mindste får et svar... ellers må i i SF til konfliktsamtale...
Undskyld hvis jeg misforstod dig. Den første der skrev mente bare at jeg lød jaloux, så ville lige fastslå endnu engang at dette bestemt ikke er tilfældet.
Jeg skrev til ham i eftermiddags og spurgte om jeg fik en forklaring: Jeg er en dårlig, egoistisk mor der ikke tænker på vores søns bedste fordi min fyr har været herhjemme mens sønnen ligger og sover i soveværelset. Han sviner mig til nu.
Jeg har kontaktet SF og bedt om hjælp, hvilket jeg fortalte ham så det ikke kom som en overraskelse hvis vi bliver indkaldt til noget samtale. Det gjorde hele situationen værre. Han sviner mig endnu mere til og kalder mig diverse ting.
Jeg har også skrevet til pædagogen her på baby.dk, men har ikke fået svar endnu.
Nu er mit mål bare at få samlet så mange oplysninger som muligt fra fagpersoner om hvorvidt det er skadeligt for min søn, at jeg har min nye fyr herhjemme mens han ligger og sover. For kan ærlig talt på ingen måde se hvordan det nogensinde skal kunne skade ham. Og vil selvfølgelig ikke finde mig i at blive tilsvinet og kaldt en dårlig mor
Anmeld
Citér