Sex, hvor ofte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2017

FruStolpe

Anonym skriver:

Om morgenen før de vågner og aftenen når de sover:-) indimellem midt på dagen under middagslur/skole/institution..:-) og vi har flere end 4. 

Går i ikke på arbejde?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hehe. 

Det er sku nogen gange svært at få det til at hænge sammen, og hvis børnene så ikke vil sove, ja så er der ikke så meget at gøre, hehe. 

Nej netop. Jeg tænker at vores tid kommer igen når vi ikke har en baby længere  for tiden orker jeg bare ikke ret meget andet end at sove når børnene endelig gør 

Anmeld Citér

21. juli 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Anonym skriver:

Altså, mens du skiftede den lille? 

Ja, eller altså hun skulle lige ligge lidt uden ble for at få noget luft til numsen, og vores puslebord kan skærmes af på alle sider, så der var ikke nogen risiko for, at hun faldt ned (hun kunne desuden knap nok løfte sit hoved på det tidspunkt), så ja vi udnyttede lige ventetiden... 

Anmeld Citér

21. juli 2017

Anonym

Morogbarn skriver:

Ja, eller altså hun skulle lige ligge lidt uden ble for at få noget luft til numsen, og vores puslebord kan skærmes af på alle sider, så der var ikke nogen risiko for, at hun faldt ned (hun kunne desuden knap nok løfte sit hoved på det tidspunkt), så ja vi udnyttede lige ventetiden... 

Friskt

Anmeld Citér

21. juli 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Anonym skriver:

Friskt

Tja... nød lærer nøgen kvinde at knalde, når muligheden opstår. Vi gik dog lige ind ved siden af.  Det var alligevel for mærkeligt at gøre det, når hun lå og så på (selvom hun kun kunne se en halv meter frem) 

Anmeld Citér

22. juli 2017

Anonym

1 - 2 gange hver halve år �� Og når vi laver børn 

Anmeld Citér

22. juli 2017

Anonym

FruStolpe skriver:

Går i ikke på arbejde?? 

Jeg arbejder ikke. Fordi: jeg passer vores børn og hjem. Hvis jeg arbejdede ville jeg tjene 1:20 del af hvad min mand tjener. Derfor. Da han er selvstændig bestemmer han selv hvor og hvornår han vil arbejde. 

Anmeld Citér

22. juli 2017

Carina:-)

Ikke ret tit

Vi arbejder meget og har 5 hjemmeboende børn - så det bliver indimellem til en hurtig tur.

Vi går ikke og holder regnskab ,så lige hvor tit ved jeg ikke - men det er på ingen måder hver dag og tit heller ikke hver uge ,

Men vi har så heller ikke et vildt og umætteligt behov ,og for os er sex ikke altafgørende for om vi synes vi er tætte. 

Anmeld Citér

22. juli 2017

san

Vi har været sammen i 16 år, vi har sex 1-2 gange om ugen 

Anmeld Citér

23. juli 2017

FruStolpe

Anonym skriver:

Jeg arbejder ikke. Fordi: jeg passer vores børn og hjem. Hvis jeg arbejdede ville jeg tjene 1:20 del af hvad min mand tjener. Derfor. Da han er selvstændig bestemmer han selv hvor og hvornår han vil arbejde. 

Jeg er da ligeglad med hvorfor  det spiller jo bare en kæmpe rolle. 

Det kunne jo sagtens være en faktor i hvorfor der er så store forskelle i hvor ofte man har sex. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.