Sex, hvor ofte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2017

Anonym

Det er sjovt som folk næsten skal undskylde for de ikke har sex hver dag, pga baby, arbejde, træthed osv. 

Ja det lyder vildt og imponerende med dem der åbenbart har sex 1-2 gange hver dag 365 dage on året, men ærligt, så tror jeg der bliver pyntet på det eller også hører det til sjældenthederne.

Det lyder sådan lidt konkurrence agtigt, som om man har et bedre forhold eller lign jo mere man er sammen.

Ja vi var da oftere sammen lige i startet, både pga vi var nyforelskede og fordi der ingen børn var. Nu er der bare gået lidt mere hverdag og rutine i den, men det er også okay, og jeg tror ikke vi er mindre lykkelige end dem der har sex hver dag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2017

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Hvordan i alverden gør i det, rent praktisk? Vi har fire børn mellem 4-10 og jeg synes aldrig, vi har et øjeblik til os selv for slet ikke at tale om to øjeblikke!

Forestiller mig tidligt morgen og sen aften, hvilket vi også ofte gør. 

Anmeld Citér

20. juli 2017

Anonym

Her er sex noget længerevarende og lidt vildt, så det mætter os begge i noget tid. Desuden er min mand ret stor, så jeg ville synes det er ret hårdt at have sex hver dag. Så det varierer en del. Nogle gange har vi sex 3-4 gange på en uge, andre 1 gang hver 14 dage. En quickie er noget vi har med os selv, da det bare tager os lang tid når vi først kommer i gang sammen 

Anmeld Citér

20. juli 2017

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Godmorgen 

Jeg er lidt nysgerrig på hvor ofte du og din partner har sex. 

Jeg var sammen med en af mine gode og tætte veninder igår, hvor hun fortæller at de forsøger at lave en baby. Men problemet er at de ikke har sex så ofte, altså det kan godt være 1 gang hver 14. dag...  De har kendt hianden i 6 år. 

For mig var det helt vildt lidt. Vi har kendt hianden i 10 år, venter 3. barn og har sex stort set hver dag, det er sjældent der går en dag i mellem. 

Så mit nysgerrige spørgsmål, hvor ofte dyrker I sex? 

2-3 gange om ugen. Nogle uger mere andre uger mindre. Feks her for et stykke tid siden fik manden maveinfluenza, derefter røg vi alle på skift ned med det. Der blev det 1 gang på 3 uger. 

Anmeld Citér

20. juli 2017

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Hver dag.. hvis fx jeg har ondt i maven, hovedet osv så har vi selvfølgelig ikke. Men grundlæggende hver dag. Gerne to gange. Vi har haft det sådan ligegyldigt hvor mange børn vi har og også helt optil fødsel, samt få uger efter fødsel. Min mand arbejder fra tidlig morgen til sen aften men lægger stor vægt på at vi har sex. Han mener at tan ikke kan falde i søvn uden. Det betyder meget for ham, så indimellem går jeg med på den, uden selv at have rigtig lyst.. (pga amning, træt efter en lang dag med unger kravlende på mig)... men jeg får en glad mand ud af det og den følelse af at være tæt på hinanden gør at vi stort set aldrig skændes. 

Men det er da ikke okay? Det synes jeg i hvert fald ikke... manden min vil gerne hver dag men det har jeg slet ikke overskud til og så må han klare trykket selv når der er behov. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes om det der med, at "Jeg gør det fordi ellers kan han ikke sove" men kan han ikke lige så godt få lettet trykket ved en gang onani? 

Anmeld Citér

20. juli 2017

Anonym

hekran skriver:

Hvordan i alverden gør i det, rent praktisk? Vi har fire børn mellem 4-10 og jeg synes aldrig, vi har et øjeblik til os selv for slet ikke at tale om to øjeblikke!

Om morgenen før de vågner og aftenen når de sover:-) indimellem midt på dagen under middagslur/skole/institution..:-) og vi har flere end 4. 

Anmeld Citér

20. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Sådan en slags "du får sex og jeg får fred/en glad mand som

ikke skændes"?  Det lyder da ikke særligt fedt hvis du i bund og grund bliver brugt som en slags "sovepille" - så handler sexet jo ikke om lydt til dig, men om behov for at få lettet trykket inden sovetid. 

Ej, sådan er det ikke.. Åh hvorfor skal det altid drejes til det mest negative Jeg går såmænd bare i al almindelighed op i at man giver og får i forholdet - og det betyder også indimellem sex selvom jeg egentlig er for træt- og så får jeg jo lyst i løbet af det.. omvendt gør min mand også enormt meget for mig og familien, så behøver jeg ikke altid tænke yes jubii sex for at have sex..

Anmeld Citér

20. juli 2017

Anonym

MysteriousAngel skriver:

Men det er da ikke okay? Det synes jeg i hvert fald ikke... manden min vil gerne hver dag men det har jeg slet ikke overskud til og så må han klare trykket selv når der er behov. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes om det der med, at "Jeg gør det fordi ellers kan han ikke sove" men kan han ikke lige så godt få lettet trykket ved en gang onani? 

Jeg har det fint med det. Han kan altså også sagtens sove.. her er ingen søvnforstyrrelse eller lign. Jeg tror bare han synes det hører med til aftenprogrammet hos os og med til at føle sig tæt på mig. Jeg kan sagtens have sex uden at have haft vild lyst til det. Lysten kommer ligeså stille. Hvis jeg først skulle føle mig klar så ville vi aldrig ha sex.. (fordi vi har flere børn end gennemsnittet).

Han strækker sig langt på andre punkter for at jeg er glad og har det godt. Så jeg har det rigtig fint med indimellem at have sex eller give blowjob selvom jeg egentlig hellere ville sove

Anmeld Citér

20. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ej, sådan er det ikke.. Åh hvorfor skal det altid drejes til det mest negative Jeg går såmænd bare i al almindelighed op i at man giver og får i forholdet - og det betyder også indimellem sex selvom jeg egentlig er for træt- og så får jeg jo lyst i løbet af det.. omvendt gør min mand også enormt meget for mig og familien, så behøver jeg ikke altid tænke yes jubii sex for at have sex..

ja, det er irriterende når folk søger efter noget de kan forarge sig over. Jeg giver også min mand lov selvom jeg ikke altid har lyst og ja det hjælper nemlig på konflikterne. slå jer løs mand og kvinde  

Anmeld Citér

20. juli 2017

Anonym

Ofte.. hvert fald hver anden dag.. �� Vi elsker begge sex ❤️ Vi har været kærester i 2 1/2 år.. 

Vi prøver også at lave baby, så det kræver øvelse for at lave sårn en lille fis☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.