Sex, hvor ofte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Godmorgen 

Jeg er lidt nysgerrig på hvor ofte du og din partner har sex. 

Jeg var sammen med en af mine gode og tætte veninder igår, hvor hun fortæller at de forsøger at lave en baby. Men problemet er at de ikke har sex så ofte, altså det kan godt være 1 gang hver 14. dag...  De har kendt hianden i 6 år. 

For mig var det helt vildt lidt. Vi har kendt hianden i 10 år, venter 3. barn og har sex stort set hver dag, det er sjældent der går en dag i mellem. 

Så mit nysgerrige spørgsmål, hvor ofte dyrker I sex? 

Før vi fik børn, ca. hver dag. 

Efter barn nr. 1, et par gange om ugen.

Efter barn nr. 2, et par gange om måneden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er sjovt som folk næsten skal undskylde for de ikke har sex hver dag, pga baby, arbejde, træthed osv. 

Ja det lyder vildt og imponerende med dem der åbenbart har sex 1-2 gange hver dag 365 dage on året, men ærligt, så tror jeg der bliver pyntet på det eller også hører det til sjældenthederne.

Det lyder sådan lidt konkurrence agtigt, som om man har et bedre forhold eller lign jo mere man er sammen.

Ja vi var da oftere sammen lige i startet, både pga vi var nyforelskede og fordi der ingen børn var. Nu er der bare gået lidt mere hverdag og rutine i den, men det er også okay, og jeg tror ikke vi er mindre lykkelige end dem der har sex hver dag.

Så må jeg høre til en af sjældenhederne. For jeg pynter ærligtalt ikke på historien og jeg forsøger absolut ikke at få mig til at lyde som et bedre menneske end andre. Tværtimod. Jeg var bare nysgerrig, fordi jeg sad og talte med min veninde om det og vi ligger i hver sin ende af skalaen. 

Jeg har absolut heller ikke ytret at dem der ikke har sex på dagsbasis er mindre lykkelige end dem der har? Det ved jeg ikke lige hvor du får det fra? 

Anmeld Citér

20. juli 2017

Anonym

Her er det så forskelligt nogle gange flere gange på en uge nogle gange Kan der gå en helt måned men når jeg er syg eller har arbejdet over 12-14 timer så er det altså ikke sex jeg tænker mest på og jeg hat snart vært sammen med min mand men det skal også siges når vi har sex er det altså ikke kun 30 minutter det er tit meget mere. 

Anmeld Citér

20. juli 2017

Anonym

Svinger meget.. 

1-4 gange om ugen, nogen gange mere andre gange mindre  

Min mand er meget stor og en rigtig giver, han elsker at se mig vride mig og vil min nydelse rigtig meget, en quicke er udelukket her, det samme med sex hvis en af os ikke har lyst, det kan min mand slet ikke, og han vil ikke modtage uden at give. 

- 7 

Anmeld Citér

20. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Før vi fik børn, ca. hver dag. 

Efter barn nr. 1, et par gange om ugen.

Efter barn nr. 2, et par gange om måneden.

Det samme her 

Anmeld Citér

20. juli 2017

Anonym

Vi har ikke haft sex i flere måneder efterhånden. Jeg har en depression og har ingen lyst til sex overhovedet.

Anmeld Citér

21. juli 2017

BabyMama2016

Anonym skriver:

Godmorgen 

Jeg er lidt nysgerrig på hvor ofte du og din partner har sex. 

Jeg var sammen med en af mine gode og tætte veninder igår, hvor hun fortæller at de forsøger at lave en baby. Men problemet er at de ikke har sex så ofte, altså det kan godt være 1 gang hver 14. dag...  De har kendt hianden i 6 år. 

For mig var det helt vildt lidt. Vi har kendt hianden i 10 år, venter 3. barn og har sex stort set hver dag, det er sjældent der går en dag i mellem. 

Så mit nysgerrige spørgsmål, hvor ofte dyrker I sex? 

Hele tiden i starten ���� Flere gange dagligt efter barn er vi oppe på 1-2 ugentligt pga. Min sexlyst er væk desværre om det var op til kæresten var det stadig hverdag. 

Gade godt at få mit libido tilbage 

Anmeld Citér

21. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det samme her 

Hehe. 

Det er sku nogen gange svært at få det til at hænge sammen, og hvis børnene så ikke vil sove, ja så er der ikke så meget at gøre, hehe. 

Anmeld Citér

21. juli 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Jeg indrømmer gerne, at vores sexliv ikke er noget at råbe hurra for i øjeblikket. Især ikke efter, at nr. 2 er kommet til. Et par gange om måneden vil jeg tro. Det er svært at finde tid, da vores børn ikke har de bedste sovehjerter, og når der endelig er tid, er vi simpelthen for trætte. For et par dage siden nåede vi dog lige en quickie, mens den store så tegnefilm, og den lille lå på puslebordet 

Anmeld Citér

21. juli 2017

Anonym

Morogbarn skriver:

Jeg indrømmer gerne, at vores sexliv ikke er noget at råbe hurra for i øjeblikket. Især ikke efter, at nr. 2 er kommet til. Et par gange om måneden vil jeg tro. Det er svært at finde tid, da vores børn ikke har de bedste sovehjerter, og når der endelig er tid, er vi simpelthen for trætte. For et par dage siden nåede vi dog lige en quickie, mens den store så tegnefilm, og den lille lå på puslebordet 

Altså, mens du skiftede den lille? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.