Thea14 skriver:
Det kommer nok an på hvem man er, men tid uden børn er bestemt den bedste måde til at pleje forholdet på. Om man så tager en uges ferie eller blot en tur i biografen er vel op til en selv.
Jeg ser bestemt intet galt i at rejse uden sine børn - heller ikke selvom jeg før har hørt for at man i så fald aldrig skulle have fået børnene.
Jeg har aldrig taget skade af at tilbringe en uge, eller endda to, hos mine bedsteforældre. Tværtimod.
Er det fakta, at man bedst plejer sit forhold uden børn, eller er det din subjektive mening? Jeg vil mene at det er din egen holdning, og fair nok.
Jeg mener at man kan pleje sit forhold på uanede måder, både med og uden børn - bare en kop kaffe i haven, mens børnene leger omkring en, eller en dag i zoo, hvor man er sammen som familie, kan gøre underværker for et forhold.
Jeg taler ikke om, at børn skulle tage skade af, at holde ferier ved deres bedster, slet ikke. Jeg er bare ikke fortaler for, at man sender sine børn på ferie, for selv at holde ferie. Mine nøje opsparede 6 ugers ferie om året, bruges sammen med mine børn - at de så vælger en enkelt dag hist og her hos deres bedster syntes jeg kun er skønt. Men jeg kunne aldrig finde på, at holde/tage på ferie uden mine børn 
Anmeld
Citér