En uges ferie alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Hck skriver:

Hvis man har været på kh i mere end 12 måneder, har man skam ret til i alt 4 ugers ferie på kh, så hvis hun har varslet sin ferie ordentligt og den ikke overstiger en hvis periode, må hun da gerne rejse til udlandet.

Har jeg sagt, hun ikke må? Jeg spurgte bare om hun havde styr på det, så hun ikke mistede nogle penge. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Supergirl skriver:

Har jeg sagt, hun ikke må? Jeg spurgte bare om hun havde styr på det, så hun ikke mistede nogle penge. 

Næe, du skrev bare at hun ikke måtte få penge når hun var i udlandet, og jeg svarede at det må hun godt hvis hun er berettiget til ferie med kh og at det er varslet ordentligt

Anmeld Citér

6. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Hck skriver:

Næe, du skrev bare at hun ikke måtte få penge når hun var i udlandet, og jeg svarede at det må hun godt hvis hun er berettiget til ferie med kh og at det er varslet ordentligt

Nej du skrev bare at hun havde ferie hvis hun havde været det i 12måneder, men lad bagatelerne ligge. men hun må kun være af sted i i2uger

Anmeld Citér

6. juni 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Supergirl skriver:

Nej du skrev bare at hun havde ferie hvis hun havde været det i 12måneder, men lad bagatelerne ligge. men hun må kun være af sted i i2uger

Enig i at hun kun må være af sted i 2 uger og ja ærligt, så er det min fejl at jeg bliver kort for hovedet, jeg bliver bare så træt af at det er det folk går op i. Jeg er på ingen måde for at folk skal snyde, men bliver sådan lidt træt i hovedet af, at man svare sådan på et indlæg.  Men det er nok min fejl

Anmeld Citér

6. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Hck skriver:

Enig i at hun kun må være af sted i 2 uger og ja ærligt, så er det min fejl at jeg bliver kort for hovedet, jeg bliver bare så træt af at det er det folk går op i. Jeg er på ingen måde for at folk skal snyde, men bliver sådan lidt træt i hovedet af, at man svare sådan på et indlæg.  Men det er nok min fejl

op i det? Jeg gav hende bare et råd, hvis hun nu ikke viste det, så hun ikke mistede penge. har da hørt om folk der glemmer at fortælle det til jobcenter/borgerservice, og så er det nemlig at du mister penge. 

Så det var bare for at fortælle hende det. Jeg synes det er fint at de kan komme på ferie. 

Anmeld Citér

6. juni 2017

migxher

Nej her fra men mine er også kun 2,2 år og 7 måneder. Men jeg kunne sagtens forestille mig at gøre det når de er ældre, måske omkring 10 års alderen, eller før hvis det er noget de selv efterspørger.

Anmeld Citér

6. juni 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Supergirl skriver:

op i det? Jeg gav hende bare et råd, hvis hun nu ikke viste det, så hun ikke mistede penge. har da hørt om folk der glemmer at fortælle det til jobcenter/borgerservice, og så er det nemlig at du mister penge. 

Så det var bare for at fortælle hende det. Jeg synes det er fint at de kan komme på ferie. 

Jamen ok så, det var bare ikke sådan jeg læste det.

Men fred være med det ��

Anmeld Citér

6. juni 2017

Anonym

Er du sikker på du må rejse til Egypten når du er på kontanthjælp?

Så længe jeg varsler det noget før afrejse, må jeg gerne. Står jo reelt set ikke til rådighed for arbejdsmarkedet grundet min sygdom. 

Anmeld Citér

6. juni 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Så længe jeg varsler det noget før afrejse, må jeg gerne. Står jo reelt set ikke til rådighed for arbejdsmarkedet grundet min sygdom. 

Altså, du må vel kun rejse, hvis du holder ferie. altså enten har været på kh så længe at du har ret til ferie, eller ikke modtager kh i de uger du er afsted ?. 

Anmeld Citér

6. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Ja, og hvis du har været på kh i 12 fulde måneder ellers er det på egen regning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.