Kasket på til konfirmation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Sprit25 skriver:

Min er en Kevin Magnussen hat fra hans første Formel 1 sæson. Den skaber også kommentarer 

Det er squ også fedt. Min har også ligerne supermans logo. ☺ 

Vær den med stolthed☺

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Hck skriver:

Næe, det har det ikke, også alligevel lidt, for mit svar vil jo være nej til ts spørgsmål om man kan have en kasket på til en konfirmation ��

Hm, det ved jeg ikke helt. Jeg synes, jeans er grimme og kedelige, og at sorte kjoler er virkeligt ufestlige, men det betyder ikke, at jeg opfatter det som no-go til fest. Det er jo bare min personlige smag, det omhandler. 

Anmeld Citér

6. maj 2017

Mor og meget mere

Supergirl skriver:

Eller Frank Hvam? 

Tror faktisk der er mange der går med kasket hver dag.. voksne☺ 

Min mand gør. Han er 49. Dog ikke udpræget moden 

Anmeld Citér

6. maj 2017

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres inputs

Det er sjovt at læse de forsk. holdninger. Sjovt som en KASKET kan gøre noget ved vores normer og holdninger. Endnu en gang tak for jeres syn på det

Anmeld Citér

6. maj 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Mor og meget mere skriver:

Hm, det ved jeg ikke helt. Jeg synes, jeans er grimme og kedelige, og at sorte kjoler er virkeligt ufestlige, men det betyder ikke, at jeg opfatter det som no-go til fest. Det er jo bare min personlige smag, det omhandler. 

Men der kan man jo bare se forskellen i smag og behag, den vil altid være der. Du er ikke så glad for jeans og sorte kjoler, og ærligt 99 % af tiden går jeg kun i sort tøj. At jeg synes en voksen med kasket ser fjollet ud, eller blå neglelak, eller andre ting er jo ikke ensbetydende med at jeg ikke respektere det og jeg kommentere det faktisk ikke. Lige som folk synes jeg strengt taget er lidt underlig/farve forskrækket, fordi at jeg næsten kun har sort tøj på.

Anmeld Citér

6. maj 2017

Ciss

Det kommer vel an på resten af selskabet. 

Hvis de er af den slags, som lader det overskygge alt andet og bliver sure over det, så vil jeg sige, at han burde droppe kassetten for husfredens skyld.

Men helt ærlig tror jeg ikke, at jeg ville have tænkt så meget over det. Så længe man kan se, at folk har gjort en indsats for at pynte sig i dagens anledning, så går det meste. Vi har alligevel så forskellig smag alle sammen, og det, den ene synes er passende, ville den anden ikke blive set død i. Så længe det ikke er så ekstremt, at det tager al fokus, så fred være med det. En kasket er da ikke ligefrem provokerende. Det ville være noget andet, om det var rød bikinitop og batikskørt. Eller beskidte bukser. 

Anmeld Citér

6. maj 2017

Aristocats

Ciss skriver:

Det kommer vel an på resten af selskabet. 

Hvis de er af den slags, som lader det overskygge alt andet og bliver sure over det, så vil jeg sige, at han burde droppe kassetten for husfredens skyld.

Men helt ærlig tror jeg ikke, at jeg ville have tænkt så meget over det. Så længe man kan se, at folk har gjort en indsats for at pynte sig i dagens anledning, så går det meste. Vi har alligevel så forskellig smag alle sammen, og det, den ene synes er passende, ville den anden ikke blive set død i. Så længe det ikke er så ekstremt, at det tager al fokus, så fred være med det. En kasket er da ikke ligefrem provokerende. Det ville være noget andet, om det var rød bikinitop og batikskørt. Eller beskidte bukser. 

Det er så lige mig der tropper op i rød bikinitop og batikskørt  

Anmeld Citér

6. maj 2017

lineog4

Aristocats skriver:

Det er så lige mig der tropper op i rød bikinitop og batikskørt  

Havde jeg mave til det her efter 4 graviditeter så gjorde jeg det f.... også bare for at bevise jeg havde sådan en mave

Anmeld Citér

6. maj 2017

God-mor

Anonym skriver:

Kan man godt have kasket på som gæst til konfirmation? Det er en mand, han har pæne sorte jeans på, skjorte og sort 'habbit-agtig jakke-  og sorte sneakers...han går altid med kasket skal måske lige nævnes.

Jeg kan ikke se noget problem i det. Ville nok studse over at se det i en kirke, men det er ikke noget som støder mig. 

Anmeld Citér

6. maj 2017

Mor og meget mere

Hck skriver:

Men der kan man jo bare se forskellen i smag og behag, den vil altid være der. Du er ikke så glad for jeans og sorte kjoler, og ærligt 99 % af tiden går jeg kun i sort tøj. At jeg synes en voksen med kasket ser fjollet ud, eller blå neglelak, eller andre ting er jo ikke ensbetydende med at jeg ikke respektere det og jeg kommentere det faktisk ikke. Lige som folk synes jeg strengt taget er lidt underlig/farve forskrækket, fordi at jeg næsten kun har sort tøj på.

Præcis - men min pointe var, at min aversion overfor jeans og sorte kjoler slet ikke betyder, at jeg opfatter det som no-go til fest. Du skrev, du syntes, kasketter var fjollede, og at det dermed var indforstået, du ikke fandt dem passende til fest. Sådan behøver det ikke at hænge sammen - det var bare det, jeg ville pointere.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.