Kasket på til konfirmation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.981 visninger
74 svar
102 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. maj 2017

Anonym trådstarter

Kan man godt have kasket på som gæst til konfirmation? Det er en mand, han har pæne sorte jeans på, skjorte og sort 'habbit-agtig jakke-  og sorte sneakers...han går altid med kasket skal måske lige nævnes.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2017

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg vil sige nej..

Anmeld Citér

5. maj 2017

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Jeg bryder mig personligt ikke om det til den slags arrangementer. Omvendt må den jo nærmest være en "del af ham", hvis han altid går med den. Hvis han kan undvære synes jeg, han skal det..

Anmeld Citér

5. maj 2017

ErDetSnartNU

Altså, også i kirken? Generelt synes jeg slet ikke man har kasket på indenfor så det bliver er nej fra mig. 

Anmeld Citér

5. maj 2017

Aristocats

Hvorfor i al verden ikke? Jeg ville slet ikke bide mærke i det. Men måske også fordi jeg er ret ligeglad med hvad folk har på til specielle lejligheder, men jeg ville ikke tænke noget om det 

Anmeld Citér

5. maj 2017

Kløver

Jeg vil sige nej og slet ikke indendørs 

Anmeld Citér

5. maj 2017

Pianisten

Jeg kan måske godt leve med at man har kasket på indendøre når man er hjemme, men jeg er til gengæld opdraget så gammeldags at det for mig er no-go at have på når man skal ud til formelle arrangementer - ligesom at det for mig også er no-go at have kasket eller anden form for hat på når man skal spise

Anmeld Citér

5. maj 2017

Anonym trådstarter

Lea2787 skriver:

Jeg bryder mig personligt ikke om det til den slags arrangementer. Omvendt må den jo nærmest være en "del af ham", hvis han altid går med den. Hvis han kan undvære synes jeg, han skal det..

Den er simpelthen en del af ham - men kan sagtens følge dig...

Anmeld Citér

5. maj 2017

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Jeg kan måske godt leve med at man har kasket på indendøre når man er hjemme, men jeg er til gengæld opdraget så gammeldags at det for mig er no-go at have på når man skal ud til formelle arrangementer - ligesom at det for mig også er no-go at have kasket eller anden form for hat på når man skal spise

Spændende at høre andres syn på det med kasketter...han er typen med langt skæg og kasket. Han har den altid på i det daglige...også til arrangementer som fx fødselsdage, kom sammen med familie og venner osv. Men tror han må lægge den af hjemme ift. konfirmation...

Anmeld Citér

5. maj 2017

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Jeg vil sige nej og slet ikke indendørs 

Vil du forklare hvorfor? Hvad signalerer det?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.