Fejl på kønnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2017

Anonym trådstarter

Ja hvis jeg skal gå ud fra billederne så ligner det jo også uden tvivl en pige.. men når det er sagt så jordmoderen altså kønslæber osv på hende i min terminsgruppes barn.. og det var jo så åbenbart en dreng nu. Så derfor kan det jo godt være en dreng selvom det 100 ligner en pige nu :/ tror også mest på pige, men det nager mig og sidder hele tiden bag i hovedet nu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2017

Pianisten

Sprit25 skriver:

Nu kan en pige godt se Formel 1 og bygge LEGO starwars.

vores datter holder hvertfald med den lyserøde Formel 1 bil��

Haha, det er jeg slet ikke i tvivl om. Ved da at min bonusdatter er glad for Formel 1  

Anmeld Citér

6. april 2017

Sprit25

Anonym skriver:

Ja men en dreng kan ikke gå med lyserøde kjole. Eller bruge et lyserødt værelse.. 

hvorfor ikke? Hvis min drengs yndlingsfarve er  lyserød får han da en lyserød kjole hvis han vil

Anmeld Citér

6. april 2017

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

hvorfor ikke? Hvis min drengs yndlingsfarve er  lyserød får han da en lyserød kjole hvis han vil

Ja når de selv kan give udtryk for at de vil gå i lyserødt så er det fint... vil altså ikke klæde en baby dreng på i lyserøde kjole..

Anmeld Citér

6. april 2017

HvidSne

Du kan vel altid overveje at købe en kønsscanning igen, når du er længere henne og det er nemmere at se kønnet? Eller evt. en 3d scanning - der scanner de vist også efter køn, hvis man beder om det?

Men det ligner virkeligt scanningsbilledet fra vores kønsscanning 14+5, og da vi blev tryghedsscannet privat i 23. uge var hun stadig en pige. Så jeg ville nok tage det roligt.

Og lige en sidste kommentar... ikke alle private scanningsklinikker er lige gode. Og det er ikke altid uddannede jordemødre, som scanner på alle scanningsklinikker. Nu ved jeg ikke, hvor hun er blevet scannet henne, men måske værd at have in mente.

Anmeld Citér

6. april 2017

Sprit25

Anonym skriver:

Ja når de selv kan give udtryk for at de vil gå i lyserødt så er det fint... vil altså ikke klæde en baby dreng på i lyserøde kjole..

Min dreng arver fra søster. Der er en lyserød body imellem vi er ret ligeglad hjemme ved os 

Anmeld Citér

6. april 2017

lineog4

Ja men en dreng kan ikke gå med lyserøde kjole. Eller bruge et lyserødt værelse.. 

Du skal nu aldrig sige aldrig  mine drenge har forresten været i lyserødt både bodyer og natdragt - kjoler har storesøster ikke haft mange af, så det var ikke aktuelt da de var babyer - men de har begge gået i lyserød prinsessekjole

Og hvad farven er på værelset er da i bund og grund kun vigtigt for os voksne

Anmeld Citér

6. april 2017

migxher

Altså jeg kender en der fik af vide til MD at de ventet pige, og ud kom en dreng altså 

Anmeld Citér

6. april 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ja hvis jeg skal gå ud fra billederne så ligner det jo også uden tvivl en pige.. men når det er sagt så jordmoderen altså kønslæber osv på hende i min terminsgruppes barn.. og det var jo så åbenbart en dreng nu. Så derfor kan det jo godt være en dreng selvom det 100 ligner en pige nu :/ tror også mest på pige, men det nager mig og sidder hele tiden bag i hovedet nu

Men risikoen for,  I har fået forkert besked, er jo ikke blevet større af, at det er sket for en i din terminsgruppe? 

Anmeld Citér

6. april 2017

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Men risikoen for,  I har fået forkert besked, er jo ikke blevet større af, at det er sket for en i din terminsgruppe? 

Nej men derfor kan jeg stadig godt være nervøs og bekymret over hele situationen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.