Anonym skriver:
Har nogen af jer oplevet at blive skuffet over kønsscanning? hvis ja, hvad gjorde i så for at "komme videre"?
Vi skal have en dreng, og jeg elsker ham da allerede utrolig højt! Det er ikke ham jeg ikke ønsker, men ønskede også bare en pige, da jeg havde min prinsesse drøm 
Ved nogen vil være dømmende, og det skal i så hjertens gerne have lov til 
Hej 
Det er en ganske normal reaktion.
Jeg har altid troet at jeg ville få piger og var overbevist om at jeg havde en i maven da jeg var gravid første gang. Min mand blev ved med at sige at jeg ikke skal regne med en pige, da ingen i hans familie havde fået piger de sidste 3 generationer. Han ville ikke have jeg skulle blive skuffet. Men jeg var sikker i min sag.
Til kønsscanning viste det sig at det var en dejlig dreng jeg havde i maven og ikke et sekund var jeg ked af det. Tværtimod blev jeg fuldstændig forelsket i MIN SØN
Det viste sig så at min mand var skuffet, da han også gik og troede det var en pige (uden at jeg var klar over det) netop fordi jeg havde virket så sikker på det. Han har allerede en søn fra et tidligere forhold.
Da vi skulle have barn nr. 2 håbede vi begge på en pige men havde accepteret at det nok blev en dreng igen. Og det blev det også
Heller ikke denne gang blev jeg skuffet. Nu er jeg glad for at være mor til drenge og kunne ikke forestille mig en pige da det virker "ukendt"/anderledes.
Min veninde derimod fik en dreng som første barn og hun ønskede sig en pige så meget, at hun gik og bildte sig selv ind at det også var en pige fordi graviditet nr. 2 var helt anderledes end den 1. Da de til kønsscanning fik at vide at de ventede endnu en dreng blev hun ramt af en depression. Hendes mand mente at man nok skulle vente med at ønske tillykke med sønnen i et par uger indtil hun havde accepteret det.
Men selvfølgelig elskede hun ham overalt på jorden da han kom til verden og det gør hun stadig 
Anmeld
Citér