Nadia Shila, fra de unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Bebsen skriver:

Det eneste arbejde hun pt snakker om er da vist at tigge  og ellers snakkede hun om at blive stripper når hun fik arbejdstilladelse 

Syns simpelthen det hele er så langt ude omkring hende, og moren... 

Jeg ved INTET om hvordan systemet fungerer derovre, men kan se flere på hendes Instagram spekulerer i om hun er blevet gravid for at de kan få tag over hovedet... Hun selv siger jo ellers at de tjener masser penge på tigge...

Ej men jeg forstår det simpelthen ikke - kom da hjem til dk og få overstået din straf og få kontakt til dit barn... nej nej istedet vælge hun at få et nyt barn med en arbejdsløs og hjemløs narkoman hun har kendt nogle måneder 

Ja jeg synes det er forkert. Stå ved at man har kvajet sig og tag straffen, hendes mor er jo ikke ligefrem et godt forbillede, når hun ikke taler sin datter til fornuft.. 

Ja, og barnet er planlagt, hun har da virkelig ikke forstand på virkeligheden.... Jeg forstår heller ikke hvorfor de ikke er blevet smidt ud af landet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2017

Flomama

Supergirl skriver:

Jeg forstår heller ikke hvordan de kan løbe rundt derovre. Tænker at det måske er kæresten (der nok er amerikansk ) der får penge. Synes også at have læst at hun fik noget arbejde 

Forstår det slet ikke.   Hun kan ikke arbejde uden en arbejdstilladelse 

Anmeld Citér

3. juni 2017

Loa

For min skyld må de hellere end gerne beholde hende i USA. Hun vil formodentlig aldrig bidrage til det danske samfund såfremt hun kom hjem, alligevel. At hun så ganske tragisk vælger at sætte et barn i verden, når hendes første barn er taget fra hende, plus hun INTET har at tilbyde det, er bare sørgerligt. 

Anmeld Citér

3. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Flomama skriver:

Forstår det slet ikke.   Hun kan ikke arbejde uden en arbejdstilladelse 

Jeg mener da heller ikke at man bare kan blive derovre, hvis man ikke er amerikansk statsborger. 

Anmeld Citér

3. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Loa skriver:

For min skyld må de hellere end gerne beholde hende i USA. Hun vil formodentlig aldrig bidrage til det danske samfund såfremt hun kom hjem, alligevel. At hun så ganske tragisk vælger at sætte et barn i verden, når hendes første barn er taget fra hende, plus hun INTET har at tilbyde det, er bare sørgerligt. 

Helt enig

Anmeld Citér

3. juni 2017

Flomama

Supergirl skriver:

Jeg mener da heller ikke at man bare kan blive derovre, hvis man ikke er amerikansk statsborger. 

Skal minimum have visum 

Anmeld Citér

3. juni 2017

Flomama

Loa skriver:

Ellers  tak du. 

Vi vil sgu heller ikke have hende hun bidrager heller ikke med noget her. 

Anmeld Citér

3. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Flomama skriver:

Skal minimum have visum 

Ja men det løber vel ud på et tidspunkt. Men tror nu også de er der en smule illegalt. 

Anmeld Citér

4. juni 2017

Flomama

Supergirl skriver:

Ja men det løber vel ud på et tidspunkt. Men tror nu også de er der en smule illegalt. 

Ja det er jo derfor jeg ikke forstår det. Hun er her ulovligt og har kontakt med myndighederne hvad filan er hun her så stadig for. 

Anmeld Citér

4. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Flomama skriver:

Ja det er jo derfor jeg ikke forstår det. Hun er her ulovligt og har kontakt med myndighederne hvad filan er hun her så stadig for. 

Ja det giver slet ikke mening.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.