Nadia Shila, fra de unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2017

Sprit25

Flomama skriver:

Jeg aner det virkelig ikke. 

Forsikringer herover dækker som regel 60-90% Af regningen. Resten er noget du selv dækker. 

Og så har jeg aldrig hørt om gratis fødsel og gratis vitaminer, scanninger er inkluderet i nogen forsikringer. 

Forsikring er som regel noget du har via dit job eller har penge nok til at hyre en af de private firmaer. 

Hun må vel ha lusket sig til Obama Care eller nogen i den stil 

Hvad hvis hun er asylansøger? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2017

Flomama

Sprit25 skriver:

Jeg er ikke så meget inde i asyl. Men jeg tvivler på der er nogen særlige medical plan for asyl ansøgere. 

Vi har jo voldsomt mange der søger asyl fra latin Amerika og de får ihvertfald ikke noget særligt. Jeg er frivillig på et kvinde center og der har vi nogen med nogen ret seriøse medicinske problemer og de har ihvertfald ikke fået hjælp til det. 

Jeg vil prøve at grave lidt i det og spørge min supervisor som iøvrigt er fra California så hun må vide noget om hvordan det fungere det. 

Lige før man skulle kontakte medierne og lave en oh Really artikel omkring hende. 

Anmeld Citér

5. juni 2017

migxher

Flomama skriver:

Jeg aner det virkelig ikke. 

Forsikringer herover dækker som regel 60-90% Af regningen. Resten er noget du selv dækker. 

Og så har jeg aldrig hørt om gratis fødsel og gratis vitaminer, scanninger er inkluderet i nogen forsikringer. 

Forsikring er som regel noget du har via dit job eller har penge nok til at hyre en af de private firmaer. 

Hun må vel ha lusket sig til Obama Care eller nogen i den stil 

Ærligt, så tror jeg det er løgn og latin fra hendes side, i et forsøg på at glamorisere deres lille eventyr, fordi sandheden nok et ilde hørt, at de virkeligheden lever et skod liv på gaden. Jeg tror hun er for stolt til at indrømme at hun har fucket op. 

Jeg følger hende på Instagram og hun fremstiller det jo virkelig som om at de lever det fede liv. 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Flomama

migxher skriver:

Ærligt, så tror jeg det er løgn og latin fra hendes side, i et forsøg på at glamorisere deres lille eventyr, fordi sandheden nok et ilde hørt, at de virkeligheden lever et skod liv på gaden. Jeg tror hun er for stolt til at indrømme at hun har fucket op. 

Jeg følger hende på Instagram og hun fremstiller det jo virkelig som om at de lever det fede liv. 

Det tror jeg også det er. 

Og hvor er det dumt. Indrøm dog dine fejl så er jeg sikker på folk gerne vil hjælpe 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Flomama

Sprit25 skriver:

Jeg har nu lært at man ikke kan smide folk ud der har søgt asyl før deres sag er færdig behandlet så det er derfor hun er her endnu 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Benjamins'mor

Flomama skriver:

Det vel selvbetalt

Hun skriver på Instagram at drug testen er lavet i forbindelse med graviditets undersøgelse, og at hun får prenatel Care - scanninger og vitaminer gratis. 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Flomama

Benjamins'mor skriver:

Hun skriver på Instagram at drug testen er lavet i forbindelse med graviditets undersøgelse, og at hun får prenatel Care - scanninger og vitaminer gratis. 

Det har jeg svaret på tidligere 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Flomama

Benjamins'mor skriver:

Det har jeg svaret på tidligere 

Anmeld Citér

7. juni 2017

Bebsen

Det er åbentbart en arv fra N-S farfar der skal redde deres røv og give tag over hovedet.... En arv på 264000 (var det vist) - come on, det er en årsløn i dk, det er godt nok begrænset hvor længe det kan redde deres røv, selv hvis kæresten får arbejde, kommer N-S jo ikke til at arbejde det næste år/halvandet/2 år... 264000 lyder jo som mange penge - hvis man ellers har hvad man har brug for, men står man gravid, job og hjemløs i udlandet - endda med retssager i et andet land og et barn man gerne vil have tilbage - så er det jo SMÅPENGE 

nåh ja og så vil hun også sætte penge tilside til hendes børn til når de er hhv 18 og 21... 

Ej men hun kan blive ved med at chokere mig..! 

Anmeld Citér

30. juni 2017

Bebsen

Wauw, nu er hendes HIV smittede kæreste så os kommet i fængsel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.