Nadia Shila, fra de unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2017

Flomama

migxher skriver:

Altså jeg kan da se på hendes Instagram at hun har været på hospitalet flere gange så sent som for et par dage siden hvor hun fik taget en narkotest. så hun må jo havde adgang til det på en eller anden måde. 

Det vel selvbetalt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2017

migxher

Flomama skriver:

Det vel selvbetalt

Det tvivler jeg nu på at hun har råd til som hjemløs  derfor jeg tænkte at det måtte være gratis klinikker

Anmeld Citér

4. juni 2017

Flomama

migxher skriver:

Det tvivler jeg nu på at hun har råd til som hjemløs  derfor jeg tænkte at det måtte være gratis klinikker

Jeg skal ikke kunne sige det. 

I den stat vi bor i kan du ihvertfald ikke få ind på nogle charity Eller welfare clinics som ikke amerikaner de tjekker dig via social security number som er Lidt ligesom cpr udover det også viser immigrant status. Straffe attest og indkomst ( du skal tjene minimums løn eller under for at bruge den) men måske hjælper Child service hende. Nu hvor de har den store dreng og ikke har smidt hende ud. 

Anmeld Citér

4. juni 2017

migxher

Flomama skriver:

Jeg skal ikke kunne sige det. 

I den stat vi bor i kan du ihvertfald ikke få ind på nogle charity Eller welfare clinics som ikke amerikaner de tjekker dig via social security number som er Lidt ligesom cpr udover det også viser immigrant status. Straffe attest og indkomst ( du skal tjene minimums løn eller under for at bruge den) men måske hjælper Child service hende. Nu hvor de har den store dreng og ikke har smidt hende ud. 

Hun har ikke den store dreng, Kyle, længere. Han blev sendt til Danmark hjem til hans far for en måneds tid siden.

Anmeld Citér

4. juni 2017

Sprit25

Hun påstår at hun har søgt asyl? Ved ikke hvordan det så fungere. 

Anmeld Citér

4. juni 2017

Flomama

migxher skriver:

Hun har ikke den store dreng, Kyle, længere. Han blev sendt til Danmark hjem til hans far for en måneds tid siden.

Det var da dejligt. Aner ikke hvordan hun stadig kan være her det meget mærkeligt 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Bebsen

Flomama skriver:

Det var da dejligt. Aner ikke hvordan hun stadig kan være her det meget mærkeligt 

Hun skriver at hun har gratis Medical prenatale Care pga en forsikring, så hun får gratis kalk, vitaminer, scanninger og fødsel og hvad der til hører... 

Hvordan kan det lade sig gøre? 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Carina:-)

Når de kunne finde hende og fjerne barnet undre det mig hun ikke røg ud i samme ombæring 

Anmeld Citér

5. juni 2017

migxher

Bebsen skriver:

Hun skriver at hun har gratis Medical prenatale Care pga en forsikring, så hun får gratis kalk, vitaminer, scanninger og fødsel og hvad der til hører... 

Altså så skal det da være fordi den amerikanske kæreste har en forsikring. Men den slags er da også dyrt, og de er jo hjemløse for pokker.

Men nu har hun jo ikke lige ry for at fortælle sandheden.

Anmeld Citér

5. juni 2017

Flomama

Bebsen skriver:

Jeg aner det virkelig ikke. 

Forsikringer herover dækker som regel 60-90% Af regningen. Resten er noget du selv dækker. 

Og så har jeg aldrig hørt om gratis fødsel og gratis vitaminer, scanninger er inkluderet i nogen forsikringer. 

Forsikring er som regel noget du har via dit job eller har penge nok til at hyre en af de private firmaer. 

Hun må vel ha lusket sig til Obama Care eller nogen i den stil 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.