Nadia Shila, fra de unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2017

Fia

NupaSofia skriver:

Men hvis hun nu lever på gaden, kan hun vel gøre det ind til hun bliver pågrebet og udvist? 

Ja, men har politiet ikke allerede haft fat i hende? Jeg forstår ikke, hvorfor de bare lod hende gå.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

Flomama

Der er mange ting der ikke hænger sammen. 

1. Du kan slet ikke søge om arbejdstilladelse når du er her på en esta/b-visum. 

2. Esta er 3 måneder, b-visum er 6 måneder. 

3. At hun ikke er depoteret da myndighederne havde fat i hende. 

4. Det er svært at få visum, det er dyrt og tidskrævende. 

Anmeld Citér

2. april 2017

Kofoed.

NupaSofia skriver:

Men hvis hun nu lever på gaden, kan hun vel gøre det ind til hun bliver pågrebet og udvist? 

Hun skriver, at hun tit snakker med en socialworker, burde den person ikke have tilkaldt politiet/integrations myndighederne, hvis hun opholder sig ulovligt i landet

Anmeld Citér

2. april 2017

NupaSofia

Kofoed. skriver:

Hun skriver, at hun tit snakker med en socialworker, burde den person ikke have tilkaldt politiet/integrations myndighederne, hvis hun opholder sig ulovligt i landet

Jeg aner ingenting om reglerne for. Illegale indvandrere i USA, men jo det lyder mystisk. 

Anmeld Citér

3. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Og nu skal hun være mor igen. planlagt mens hun er hjemløs.

Anmeld Citér

3. juni 2017

Flomama

Jeg fatter det simpelthen ikke 

jeg bor i USA og vi bliver tjekket i hoved og røv for selv den mindste ting. Jeg var vidne til noget og selv der blev mit "immigration status" tjekket igennem. 

Min veninde blev hevet til siden at boarder control da hun skulle på ferie  

Welfare er lukket land som immigrant osv. Så hvor får hun penge fra og hvorfor er hun her endnu? Pisser mig faktisk lidt af. 

Anmeld Citér

3. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Flomama skriver:

jeg bor i USA og vi bliver tjekket i hoved og røv for selv den mindste ting. Jeg var vidne til noget og selv der blev mit "immigration status" tjekket igennem. 

Welfare er lukket land som immigrant osv. Så hvor får hun penge fra og hvorfor er hun her endnu? Pisser mig faktisk lidt af. 

Jeg forstår heller ikke hvordan de kan løbe rundt derovre. Tænker at det måske er kæresten (der nok er amerikansk ) der får penge. Synes også at have læst at hun fik noget arbejde 

Anmeld Citér

3. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Flomama skriver:

Jeg forstår heller ikke hvordan de kan løbe rundt derovre. Tænker at det måske er kæresten (der nok er amerikansk ) der får penge. Synes også at have læst at hun fik noget arbejde 

Anmeld Citér

3. juni 2017

migxher

Supergirl skriver:

Hun har før udtalt at de lever af at tigge, eller panhandling som de kalder det. Og folk er åbenbart meget generøse  hendes kæreste er også hjemløs og uden job.

Anmeld Citér

3. juni 2017

Bebsen

Supergirl skriver:

Det eneste arbejde hun pt snakker om er da vist at tigge  og ellers snakkede hun om at blive stripper når hun fik arbejdstilladelse 

Syns simpelthen det hele er så langt ude omkring hende, og moren... 

Jeg ved INTET om hvordan systemet fungerer derovre, men kan se flere på hendes Instagram spekulerer i om hun er blevet gravid for at de kan få tag over hovedet... Hun selv siger jo ellers at de tjener masser penge på tigge...

Ej men jeg forstår det simpelthen ikke - kom da hjem til dk og få overstået din straf og få kontakt til dit barn... nej nej istedet vælge hun at få et nyt barn med en arbejdsløs og hjemløs narkoman hun har kendt nogle måneder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.