Nadia Shila, fra de unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2017

Mamman

Profilbillede for Mamman
Kofoed. skriver:

Hvorfor skulle hun lyve om det? For at få xen af nakken eller hvad tænker du?

Opmærksomhed

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2017

Sprit25

28. marts 2017

Camellia

29. marts 2017

Sprit25

Camellia skriver:

http://realityportalen.dk/rcarticle/nadia-shila-de-unge-moedre-deltagere-taler-ud-saadan-er-livet-som-hjemloese-i-usa/

http://realityportalen.dk/rcarticle/nadia-shila-bryder-tavsheden-bedrageri-anklager/

Kyle er eftersigende også op vej hjem til DK!

Anmeld Citér

29. marts 2017

A-1995

Sprit25 skriver:

Læste godt igår at det var besluttet at han skulle hjemsendes, men mon ikke det tager noget tid før alle papirer osv er i orden? ��

Anmeld Citér

29. marts 2017

Kofoed.

Sprit25 skriver:

Hvor ser i det?

Anmeld Citér

29. marts 2017

pussekat

Hvor ser i det?

hejsa

det skriv hans far ind i fb gruppe for de unge møde

Anmeld Citér

29. marts 2017

NupaSofia

pussekat skriver:

hejsa

det skriv hans far ind i fb gruppe for de unge møde

Jeg synes, det er lidt trist, at faren til drengen har så travlt med at jagte hende. Altså, hvis han ikke kan byde drengen bedre rammer selv. 

Tror slet ikke, jeg kan sætte mig ind i, at man hellere vil have sit barn tvangsfjernet end at have det til at bo hos sin anden forælder. Jeg kender kun sagen fra medierne og kan selvfølgelig ikke afgøre hvem af dem, der er bedst egnet hvis nogen overhovedet er det. 

Anmeld Citér

29. marts 2017

NupaSofia

NupaSofia skriver:

Jeg synes, det er lidt trist, at faren til drengen har så travlt med at jagte hende. Altså, hvis han ikke kan byde drengen bedre rammer selv. 

Tror slet ikke, jeg kan sætte mig ind i, at man hellere vil have sit barn tvangsfjernet end at have det til at bo hos sin anden forælder. Jeg kender kun sagen fra medierne og kan selvfølgelig ikke afgøre hvem af dem, der er bedst egnet hvis nogen overhovedet er det. 

Ups, dobbelt post, kan se jeg allerede har udtrykt min forundring over faren til barnet, tidligere i tråden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.