Hvor mange har du haft sex med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2017

Anonym

Omkring 50-60. Jeg er 30 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

Anonym

Jeg var ret vild i mine teenager år, med byture torsdag fredag lørdag og et godt øje til modsatte køn 

Jeg har ikke præcis tal på det, da jeg smed den obligatoriske sorte bog væk, da jeg for 6 år siden mødte min nuværende kæreste og forhåbentligt sidste, men bedste!, knald.

Men vel omkring en 60-80 stykker, inkl. teenagekærester, bollevenner, one Night stands og en enkelt pige.

hov, vil lige tilføje, at jeg er knap 26, sexuel debut da jeg var 12.

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Inspireret af en anden tråd om hvor meget man ved om hinandens ex-partnere/bollevenner, ville det være interessant at høre hvor mange I har haft sex med 

Har læst et el. Andet sted at gennemsnittet skulle være 12 stk. Om det passer, aner jeg ikke. 

2.

Den 1 var en 2 gangs forestilling i de unge dage. Den 2 (og sidste) er min mand. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

3.. første gang var en engangs ting. Anden var er forhold på 2 år. Den 3 og sidste er jeg gift med.

Jeg blev seksuel aktiv som 16 årige.  Er 26 nu.

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym

22. februar 2017

Anonym

Jeg har slet ikke præcist tal.... mellem 35-40. Seksuelle debut som 12- årig og 2 længere forhold, på hhv. 2 år og nuværende på 5+.... de resterende har været engangs knald, bollevenner, ren sjov og en formentlig også nogle derudover, hvor det kun har været oral.... Men ja, præcist antal, jeg aner det ikke... Men sjovt var det 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym

2 og er 30 år.

Anmeld Citér

22. februar 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

22.. jeg er 26, havde seksuel debut som 13 årig og har været i fast forhold samlet set i 10år med 5 forskellige. Så. De sidste 3år har der været fart på  

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym

Ehm ... 9 tror jeg ... 2 seriøse forhold (et på 2år og nu et på 11. år med min mand) .. de andre har været fortrinsvist bollevenner og så to one-Night stands ... 

Jeg er 29 år og havde seksuel debut som - øøøøh - 14 eller 15 årig ... 

Anmeld Citér

22. februar 2017

NupaSofia

modesty skriver:

"men"? 3 af mine er også kvinder, men de tæller da alligevel. 

Ja selvfølgelig gør de det jeg blev bare lidt i tvivl om, om der blev spurgt "hvor mange mænd. Eller bare" hvor mange "

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.