Hvor mange har du haft sex med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Inspireret af en anden tråd om hvor meget man ved om hinandens ex-partnere/bollevenner, ville det være interessant at høre hvor mange I har haft sex med 

Har læst et el. Andet sted at gennemsnittet skulle være 12 stk. Om det passer, aner jeg ikke. 

Jeg har haft sex med 6 personer. 

Mødte/blev kæreste med min mand da jeg var 14. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

AnoMom

Mellem 25 og 30 vil jeg tro. Jeg husker det ærlig talt ikke og må indrømme at hvis jeg skulle lave en liste ville jeg nok også glemme et par stykker. Men det er jo bare tegn på at det ikk har været mindelse værdigt. Haha

jeg er 32 :-)

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

Jeg har kun haft sex med min x kæreste og min ægtemand. Jeg har været seksuel aktiv fra jeg var 19 år

Anmeld Citér

21. februar 2017

NupaSofia

40, men 3 af dem er piger.

Anmeld Citér

21. februar 2017

modesty

Anonym skriver:

Inspireret af en anden tråd om hvor meget man ved om hinandens ex-partnere/bollevenner, ville det være interessant at høre hvor mange I har haft sex med 

Har læst et el. Andet sted at gennemsnittet skulle være 12 stk. Om det passer, aner jeg ikke. 

Har lige talt - det var nostalgisk. 28 (og 4-5 mere hvis man medregner kun oral) (jeg er 37). 

Anmeld Citér

21. februar 2017

modesty

NupaSofia skriver:

40, men 3 af dem er piger.

"men"? 3 af mine er også kvinder, men de tæller da alligevel. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

Uhhh ha, jeg er altså ikke fuldstændig sikker på antallet, men omkring 53 plus/minus nogle stykker, og ikke inkl den voldtægt jeg var udsat for som 18-årig. Jeg hyggede mig meget fra 16 til 20 og igen fra 28 og til jeg fandt min nuværende kæreste, som jeg er overbevist om er den sidste.

Skal så siges at jeg var i et fast forhold i otte år fra jeg var 20 til 28. Og blev seksuelt aktiv som 16-årig. Jeg er 30 i dag og i et fast forhold gennnem de sidste ca 10 måneder.

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

kun 1 vi blev kærester da jeg var 19 og har nu været sammen i 16 år og gift i snart 7

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

Måtte lige tælle en gang..

6 stks- min mand er nr 6 og forhåbentlig den sidste i rækken .

Er tæt på 30 - startede med at være aktiv da jeg var 14.

Næsten alle mine forhold var været længere varige er ikke til de der korte nogen..

Anmeld Citér

21. februar 2017

"Anarkisten"

Hmm...det må være 7 stk inkl. min mand 

Startede som 15-årig og var sammen med den første i 4 år, derefter er pr forhold og nogle bollevenner/engangs-halløj. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.