Hvor mange har du haft sex med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2017

modesty

NupaSofia skriver:

Ja selvfølgelig gør de det jeg blev bare lidt i tvivl om, om der blev spurgt "hvor mange mænd. Eller bare" hvor mange "

OK 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2017

heaven

Pyyy - det kan jeg da knapt huske, men ikke mange... 4 eller 5 kan jeg få det til, incl min mand -  havde debut som 16 årig og mødte min mand da jeg var 20. Er 39 nu....

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym

Min mand og jeg har været sammen siden jeg var 14 og er 28 år nu ☺

Anmeld Citér

22. februar 2017

Zelinasmor

11 inklusiv min mand.

Havde sex første gang da jeg var 12 år og jeg er i dag 26

Anmeld Citér

22. februar 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

5 stk. Sexuel debu som 19 årig. To kæresteforhold. Det ene med min mand, som jeg mødte, da jeg var 21 år . De sidste 3 har været flirts og har ikke været noget, der var værd at skrive hjem om .

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym

1. Kun med min kæreste gennem 6,5 år. Startede som 20 årig og er 6 nu. �� Troede det var ret atypisk men det ser ud til, at være meget normalt. �� 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym

1. Kun med min kæreste gennem 6,5 år. Startede som 20 årig og er 26 nu. �� Troede det var ret atypisk men det ser ud til, at være meget normalt. �� 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym

Jeg er 30 år og havde min seksuelle debut i 14-15 års alderen. Jeg har haft fuldbyrdet samleje med 5, men havde en periode, hvor jeg gav en del oralsex også. Min mand og jeg blev kærester, da jeg var 17 år og vi har været sammen i 13 år nu.

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Inspireret af en anden tråd om hvor meget man ved om hinandens ex-partnere/bollevenner, ville det være interessant at høre hvor mange I har haft sex med 

Har læst et el. Andet sted at gennemsnittet skulle være 12 stk. Om det passer, aner jeg ikke. 

Jeg har haft sex med 9 fyre. Jeg blev aktiv som 17 årig og er idag 30 år.

Nr.1

Var en bekendt og jeg ville gerne have det overstået, det samme ville han, så vi gjorde det.

Nr. 2

Var min første ud af to store forelskelser og i mange år "the one that got away"<3

Nr. 3

Var med fyren i mit første længerevarende men dysfuntionelle forhold igennem 3 år. xD

Nr. 4

Var et One night stand efter en bytur. xD

Nr. 5

Er i dag en af mine bedste venner<3

Nr.  6

Var et one night stand til en festival!

Nr . 7

Var et one night stand med en ubehagelig bekendt fra mine tidlige teenageår der pressede mig til sex imens jeg var rimelig wasted efter en bytur. :/

Nr.8

Hyggeaften med en bekendt der endte i lidt mere.

Nr. 9

Min fantastiske mand og min anden store forelskelse og bedste sex nogensinde. <3 Vi har været sammen i 10 år lige om lidt. <3

Ja, jeg har styr på min sexpartnere.

Anmeld Citér

22. februar 2017

Mrsopsand

1, min mand 

Havde sex første gang som 18-årig på vores bryllupnsnat. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.