Hvor mange har du haft sex med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.049 visninger
70 svar
29 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. februar 2017

Anonym trådstarter

Inspireret af en anden tråd om hvor meget man ved om hinandens ex-partnere/bollevenner, ville det være interessant at høre hvor mange I har haft sex med 

Har læst et el. Andet sted at gennemsnittet skulle være 12 stk. Om det passer, aner jeg ikke. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

lineog4

Måske pinligt, men jeg aner det ikke.... så flere end jeg lige kan huske 

Anmeld Citér

21. februar 2017

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

10 stk.

har været i 3 længerevarende forhold på henholdsvis 2,4 og 8 år. Blev seksuel aktiv som 14 årig 

Er 30

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

15...

Har haft 5 seriøse kærester. På 2 1/2 år, 1 år, 2 år Ca 10 måneder også ham jeg er gift med nu - gift i 2 år til sommer og har været kærester i 3 år om 2 måneder 

Af de 10 resterende var et par stykker "seriøse" 

Dates. Også er der er par bollevenner og 3-4 Engangsknald 

Startede som 17-årig. Blev først rigtig seksuel aktiv som 18-19 årig... Er lige fyldt 30

Anmeld Citér

21. februar 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Inspireret af en anden tråd om hvor meget man ved om hinandens ex-partnere/bollevenner, ville det være interessant at høre hvor mange I har haft sex med 

Har læst et el. Andet sted at gennemsnittet skulle være 12 stk. Om det passer, aner jeg ikke. 

Okay, det er måske lidt pinligt, men det kan jeg bare overhovedet ikke huske. Det er heller ikke noget jeg sådan er gået op i at holde styr på. Så altså, pas. Flere end 10, er jeg dog ret sikker på.

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har været sammen med 2. Der er virkelig mange der slet ikke forstår det. Jeg blev som 14 årig kæreste med en og vi endte med at være sammen i 6 år. Efter vi gik fra hinanden var jeg lidt sammen med en anden og efter et par år blev vi så kærester og har været sammen i 10 år nu. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

5 stk.

Jeg fandt sammen med min mand som 16-årig - så de andre 4 var dem jeg "nåede" fra jeg havde min debut som 15-årig og til jeg fandt manden i mit liv. Der var tale om 2 kærester og 2 engangsknald. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Guldlok88

Omkring 20...

Har haft et forhold på 4 år, et par korte forhold.. 

Resten er bollevenner, engangs eller et par omgange 

Er 28 år 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

2 partnere. Blev først seksuel aktiv som 26 årig. Et kort forhold og et langt forhold. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

sandramor

Bum bum  det kan jeg faktisk ikke huske 

Jeg havde kæreste fra jeg var 13 til jeg blev 19... vi startede med at have sex som 14 årig......

Da jeg blev single havde jeg et par år med forskellige sex oplevelser..  så faste forhold og forfra... vil tro jeg har været sammen med omkring 25... jeg er 37 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.