Hvor mange har du haft sex med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2017

Black Rose

Kun 1 og ham er jeg stadig sammen med. For min skyld behøver det tal aldrig stige, for jeg håber på at kunne tilbringe resten af mit liv med ham  Jeg er 22

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har haft 3 faste forhold, inklusiv min kæreste som, jeg har været sammen med  14 1/2 år. Jeg er 37. Vh stine

Anmeld Citér

21. februar 2017

Carina:-)

Mange....

Selv om jeg mødte min mand som 16 årig ja så "levede jeg livet"...og gik nok under kategorien Nem og villig 

Men jeg var naiv og elskede at feste og utroligt nok blev jeg ikke gravid...før jeg sprang i kanen med ham jeg har i dag. 

Men ja ´jeg må jo ærligt indrømme at jeg aner ikke hvor mange men gik da i byen torsdag fredag og lørdag og gik ikke hjem med den samme hver gang 

Burde ikke indrømme det for det er ikke noget at være stolt af - men ja det er jo sådan det var . 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Just123

Anonym skriver:

Inspireret af en anden tråd om hvor meget man ved om hinandens ex-partnere/bollevenner, ville det være interessant at høre hvor mange I har haft sex med 

Har læst et el. Andet sted at gennemsnittet skulle være 12 stk. Om det passer, aner jeg ikke. 

Kan komme i tanke om 5 udover min dejlige mand og satser nu ikke på, at der skulle komme flere 

Anmeld Citér

21. februar 2017

God-mor

Anonym skriver:

Inspireret af en anden tråd om hvor meget man ved om hinandens ex-partnere/bollevenner, ville det være interessant at høre hvor mange I har haft sex med 

Har læst et el. Andet sted at gennemsnittet skulle være 12 stk. Om det passer, aner jeg ikke. 

Jeg er 26 år. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Christabelle

Har kun haft sex med min kæreste. Mødte ham da jeg var 23 og vi er stadig sammen her 9 år senere

Anmeld Citér

21. februar 2017

Miti's mama

Én, min mand. Lidt atypisk kan jeg godt se   

Anmeld Citér

21. februar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

1

Jeg har kun bæres sammen med 1. Det er min nuværende mand/kæreste/forlovet.

Ja vi har været sammen i 13  1/2  år. Og blev forlovet efter 1 år. Men bryllup har vi ikke fået hondt endnu.

Startede forhold da jeg var 17 år.

Anmeld Citér

21. februar 2017

2721

Det er så længe siden at jeg ikke kan huske det. Har haft den samme partner i 8 år og inden vil jeg tror en 15/16 stykker

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

1

Min kæreste og jeg er hinandens første og forhåbentlig sidste, vi har været sammen i 5 år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.