Hvor mange har du haft sex med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2017

alenemor42

Jeg har levet det vilde liv  knaldet hvad jeg har lyst til, i perioder mange i andre ingen.

Men hold nu fast jeg har haft det sjovt og jeg har gjort som jeg lystede uanset hvad andre har ment 

Har ingen anelse hvor mange... men mange 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

brevkassen-37997

Black Rose skriver:

Kun 1 og ham er jeg stadig sammen med. For min skyld behøver det tal aldrig stige, for jeg håber på at kunne tilbringe resten af mit liv med ham  Jeg er 22

Jeg har også kun været sammen med 1. Vi har været gift i over 2 år og har en søn på snart 2 år ❤️ Er 23

Anmeld Citér

21. februar 2017

FrkHS

5 stk bliver det til her. 4 mænd og en kvinde. Sidstnævnte har jeg været sammen med i 6 år, gift 2 1/2 og vi venter vores første barn sammen lige om lidt. Regner med hun bliver den sidste jeg er sammen med. Det er i hvertfald planen 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

Puha, har heller ikke et præcist tal. Mellem fem og otte... Udover min mand har de alle været korte flirts og one-night-stands... Inden min mand (som jeg nu har været sammen med i fem år) havde mit længste forhold varet fire uger.

Anmeld Citér

21. februar 2017

Joy

Kun en her  Og vi har været sammen i 16 år til sommer. Jeg er 32 år 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

6 stk. 

Jeg har været sammen med min kæreste i 10 år i år,  siden jeg var 16. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

BigHope13

Anonym skriver:

Inspireret af en anden tråd om hvor meget man ved om hinandens ex-partnere/bollevenner, ville det være interessant at høre hvor mange I har haft sex med 

Har læst et el. Andet sted at gennemsnittet skulle være 12 stk. Om det passer, aner jeg ikke. 

Ganske nemt for mig, 

1 stk og det er ham jeg er sammen med i dag.

Vi blev kærester da jeg var 18 .

Og har været sammen i knap 10 et halvt år.

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

Én gang med ham som tog min mødom og ellers kun med min nuværende kæreste.  Vi har været sammen i knap 11 år, siden jeg var 17  

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

Altså jeg har kun haft sex med 2 kærester - hvoraf den ene er min kommende mand og kæreste gennem næsten 9 år 

Derudover har jeg med ham haft flere trekanter, så der har jeg været sammen med 2 forskellige også  

Jeg er 26 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

9 mænd og 2 kvinder. Heraf har tre været seriøse forhold, tre "løsere" forhold og resten udelukkende sexuelle forhold.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.