Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har levet det vilde liv knaldet hvad jeg har lyst til, i perioder mange i andre ingen.
Men hold nu fast jeg har haft det sjovt og jeg har gjort som jeg lystede uanset hvad andre har ment
Har ingen anelse hvor mange... men mange
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Black Rose skriver: Kun 1 og ham er jeg stadig sammen med. For min skyld behøver det tal aldrig stige, for jeg håber på at kunne tilbringe resten af mit liv med ham Jeg er 22
Kun 1 og ham er jeg stadig sammen med. For min skyld behøver det tal aldrig stige, for jeg håber på at kunne tilbringe resten af mit liv med ham Jeg er 22
Jeg har også kun været sammen med 1. Vi har været gift i over 2 år og har en søn på snart 2 år ❤️ Er 23
5 stk bliver det til her. 4 mænd og en kvinde. Sidstnævnte har jeg været sammen med i 6 år, gift 2 1/2 og vi venter vores første barn sammen lige om lidt. Regner med hun bliver den sidste jeg er sammen med. Det er i hvertfald planen
Puha, har heller ikke et præcist tal. Mellem fem og otte... Udover min mand har de alle været korte flirts og one-night-stands... Inden min mand (som jeg nu har været sammen med i fem år) havde mit længste forhold varet fire uger.
Kun en her Og vi har været sammen i 16 år til sommer. Jeg er 32 år
6 stk.
Jeg har været sammen med min kæreste i 10 år i år, siden jeg var 16.
Anonym skriver: Inspireret af en anden tråd om hvor meget man ved om hinandens ex-partnere/bollevenner, ville det være interessant at høre hvor mange I har haft sex med Har læst et el. Andet sted at gennemsnittet skulle være 12 stk. Om det passer, aner jeg ikke.
Inspireret af en anden tråd om hvor meget man ved om hinandens ex-partnere/bollevenner, ville det være interessant at høre hvor mange I har haft sex med
Har læst et el. Andet sted at gennemsnittet skulle være 12 stk. Om det passer, aner jeg ikke.
Ganske nemt for mig,
1 stk og det er ham jeg er sammen med i dag.
Vi blev kærester da jeg var 18 .
Og har været sammen i knap 10 et halvt år.
Én gang med ham som tog min mødom og ellers kun med min nuværende kæreste. Vi har været sammen i knap 11 år, siden jeg var 17
Altså jeg har kun haft sex med 2 kærester - hvoraf den ene er min kommende mand og kæreste gennem næsten 9 år
Derudover har jeg med ham haft flere trekanter, så der har jeg været sammen med 2 forskellige også
Jeg er 26
9 mænd og 2 kvinder. Heraf har tre været seriøse forhold, tre "løsere" forhold og resten udelukkende sexuelle forhold.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128