Mami skriver:
Jeg kan ikke tale om din instution, kan kun sige leg aldrig har stødt på det scenarie.
Det har jeg heller ikke .
I min kundekreds har jeg rigtig mange institutioner åde private og offentlige
Og når jeg kommer på besøg er det tit både morgen og eftermiddag og jeg har aldrig oplevet personalet være alene med alle børnene.
Måske vi bare har været heldige og nogen har været uheldige .
Jeg har oplevet dagpleje mødre der har været udbrændte så når de har været på samme legeplads som mig og mine børn har jeg set børn sidde i barnevognen i timer imens de voksne snakkede.
Børn der sad i bagende sol i sandkasse med ingen soldat og bare åd sand .
Og kommenterede man det fik man 5 sure madammer i nakken for hvad f. . blandende man sig for
Jeg har hørt om sager hvor dp mor har sovet når forældre kom uanmeldt.og børnene har været lukket inde på et værelse.
Vi havde en sag her i byen hvor børnene blev hentet akut pga en kollega anmeldte hun havde set dp mor slå et barn .
Vi har alle hørt ting der præger vores valg eller som os oplevet et pasnings tilbud så dårligt at vi aldrig vil vælge det igen.
Men deter jo ikke ensbetydende med at ALLE r sådan. der findes jo gode dp mødre og gode institutioner .
Her har vi været heldige ed vores vuggestue med bred faglighed engagerende voksne og masser af tryghed og kram .
Og har aldrig oplevet at børnene er blevet sat grædende på gulvet krævet de var mobile eller efterladt alene med en voksen i timer hvad gør man så hvis de skal skiftes? og tænker at der nok også er enkelt stående tilfælde .
Anmeld
Citér