Oralsex. Modtager i? Giver i? Eller begge dele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Er i så glatte når i giver hinanden oralsex, eller er det lige meget med hår.

Er aldrig glat, så tænker jeg ikke over gør manden heller ikke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2017

Anonym

Herhjemme giver og modtager vi begge med stor nydelse.

Dog giver jeg oftere end jeg modtager, men det er fordi jeg bruger det rigtig ofte som forspil, og hvis min kæreste først slikker mig, så går der ikke mange øjeblikke før jeg kommer af det, fordi han ved LIGE PRÆCIS hvordan han skal gøre det og hvor han skal ramme.

Men de gange hvor han slikker mig og jeg kommer, der fortsætter vi jo bare til andet sex bagefter.

Før jeg mødte min kæreste havde jeg rigtig svært ved at få orgasme ved oralsex, det var faktisk kun sket ved tre af de fyre jeg tidligere havde været sammen med (ud af over 50 fyre), og kun en enkelt eller to gange ved hver af de tre, så det er jo fantastisk at have fundet en man passer SÅ perfekt sammen med seksuelt også, AL vores sex er bare fantastisk; selv hvis en eller begge er syge, når vi har sex, er det godt. Selv tømmermandssex eller fuldemandssex er godt....

Vi giver og modtager begge både når vi er nyvaskede, men lige så tit (måske oftere), når vi ikke er. For os betyder det ikke det store, da ingen af os synes den anden hverken lugter eller smager grimt, når vi ikke er. Men vi kan altså heller ikke lugte hinandens sved; så enten lugter ingen af os nogensinde af sved, eller også er det fordi vi simpelthen passer så perfekt sammen at vores dufte selv er bestemt for hinanden 

Som svar på dit andet spørgsmål; jeg er altid glatbarberet, da jeg SELV har det bedst med at være det - men min kæreste siger at det altså ikke er vigtigt for ham at jeg er det, så den dag jeg bliver gravid vil jeg nok heller ikke kunne holde den glatte stime hele vejen igennem graviditeten. Min kæreste selv er ikke glatbarberet, men tager det værste hår i ny og næ. Men hans hår dernede generer mig nu heller ikke spor, det tænker jeg faktisk overhovedet ikke over.

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har aldrig fået orgasme med en mand, det sørger jeg for at få på egen hånd. Selvfølgelig ku det være godt at opleve men ka slet ik slå mine blokeringer fra og har bare vænnet mig til at sex handler om mandens behov og som kvinde må man klare sig selv. Sex ka jo sagtens være både rart og godt uden orgasme så man ka sagtens lære at leve med det og ha et individuelt sexliv og et andet med sin partner.

Jeg tror det handler om at have sex med en mand der sætter en ære i at det skal være godt for hans partner.. Masser af mænd laver jo den klassiske med at støde 10gangr, skyde en klat afsted og så var det dén omgang.. Og det er ikke god sex!!

min kæreste tænker meget over at det ikke skal være envejs sex! Han sørger stort set altid for at jeg kommer ligeså meget som ham, eller mere og hsn bruger gerne god tid på mig uden at der er noget action for ham imens. Han tænder vildt meget på at se at han tænder mig og på at se at han kan få mig til at komme  

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er i så glatte når i giver hinanden oralsex, eller er det lige meget med hår.

Min hud kan ikke holde til barbering hver dag, så nogen dage glat, andre dage 4-5mm hår. Min kæreste holder det trimmet, men det er mest for udseende og ikke pga oralsex  

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror det handler om at have sex med en mand der sætter en ære i at det skal være godt for hans partner.. Masser af mænd laver jo den klassiske med at støde 10gangr, skyde en klat afsted og så var det dén omgang.. Og det er ikke god sex!!

min kæreste tænker meget over at det ikke skal være envejs sex! Han sørger stort set altid for at jeg kommer ligeså meget som ham, eller mere og hsn bruger gerne god tid på mig uden at der er noget action for ham imens. Han tænder vildt meget på at se at han tænder mig og på at se at han kan få mig til at komme  

Ja min mand har også prøvet at gøre sit men jeg kan ikke i selskab med en mand og så blir det bare noget vi stresser over. Så hellere nyde samværet på andre præmisser. For nu nærmer jeg mig de 40 år og tror aldrig jeg lærer at give slip at slappe af ved sex. Men udover det giver jeg dig ret og mine første kærester var også "sexegoister" så måske har jeg bare ikke lært det ordentligt fra starten af.

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja min mand har også prøvet at gøre sit men jeg kan ikke i selskab med en mand og så blir det bare noget vi stresser over. Så hellere nyde samværet på andre præmisser. For nu nærmer jeg mig de 40 år og tror aldrig jeg lærer at give slip at slappe af ved sex. Men udover det giver jeg dig ret og mine første kærester var også "sexegoister" så måske har jeg bare ikke lært det ordentligt fra starten af.

Jeg synes måske bare det er ærgerligt at give op på det det giver også ham noget at kunne tilfredsstille dig jo så du skal ikke føle at det så bare handler om dig og bliver træls for ham. Mænd vokser 10cm når de får deres kvinde til orgasme  hehe

men det ér svært! Jeg har selv haft blokeringer ift at sige hvad der virkede på mig og hvad jeg havde lyst til - jeg har nok lidt vilde lyster i nogens øjne, så jeg var bange for om mændene ville blive skræmt af det eller synes det var for meget/klamt eller lign. 

Men jeg har erfaret at stort set alle mænd egentlig bare tænder på at se en kvinde være vildt tændt og så vil de sgu gøre hvad som helst, og glemme alt om om de synes det var for vildt til at starte med  jeg har i hvertfald aldrig oplevet en mand sige nej til nogen af mine forslag, og fuck hvor er det befriende at føle sig ordenligt tilfredsstillet, så det netop ikke føles som om det mest bare er for mandens skyld man har sex..  

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg synes måske bare det er ærgerligt at give op på det det giver også ham noget at kunne tilfredsstille dig jo så du skal ikke føle at det så bare handler om dig og bliver træls for ham. Mænd vokser 10cm når de får deres kvinde til orgasme  hehe

men det ér svært! Jeg har selv haft blokeringer ift at sige hvad der virkede på mig og hvad jeg havde lyst til - jeg har nok lidt vilde lyster i nogens øjne, så jeg var bange for om mændene ville blive skræmt af det eller synes det var for meget/klamt eller lign. 

Men jeg har erfaret at stort set alle mænd egentlig bare tænder på at se en kvinde være vildt tændt og så vil de sgu gøre hvad som helst, og glemme alt om om de synes det var for vildt til at starte med  jeg har i hvertfald aldrig oplevet en mand sige nej til nogen af mine forslag, og fuck hvor er det befriende at føle sig ordenligt tilfredsstillet, så det netop ikke føles som om det mest bare er for mandens skyld man har sex..  

Jamen ka kun gi dig ret. Men hvor er det bare svært at ændre på og ja det er nok dumt at gi op. Det ka bare føles nemmere når man synes det er så vanskeligt. Og igen så føler jeg at det virker forkert at gå op i. Det jo ik livsnødvendigt og så affinder man sig ligesom med det fordi det virker fjollet at gå op i. Men jo du har ret, sexlivet bliver da nok sjovere for begge parter på den måde du beskriver.

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jamen ka kun gi dig ret. Men hvor er det bare svært at ændre på og ja det er nok dumt at gi op. Det ka bare føles nemmere når man synes det er så vanskeligt. Og igen så føler jeg at det virker forkert at gå op i. Det jo ik livsnødvendigt og så affinder man sig ligesom med det fordi det virker fjollet at gå op i. Men jo du har ret, sexlivet bliver da nok sjovere for begge parter på den måde du beskriver.

Meget af det handler om at stole på sin partner og hvile i sig selv - eller sin krop. Fx nytter det ikke at man konstant tænker at man ser tyk ud, om man nu lugter dårligt downunder osv, stol på at han har sex med dig fordi han synes om det han ser! Og så evt styr ham til at gøre som du selv gør, eller hjælp til, eller! Ganske enkelt vise ham det. Og det betyder selfølgelig ikke at han skal sidde på en stol med en blok og tage notater  men dæmp lyset, op for varmen så dynen ikke er nødvendig, lig tæt, kys og nus, og gå igang. Luk øjnene så dit fokus ikke er på ham. Så kan han også kigge der hvor han skal lære uden at det føles akavet, og han kan røre ved dig imens.. Jeg lover han vil synes det er møgfrækt 

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym

Jeg giver kun, da kæresten ikke vil give mig.... typisk synes jeg desværre.

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym

Jeg giver gerne BJ hvis den er nysvasket og han ELSKER DET  

Dog modtager jeg ikke. Min mand vil rigtig gerne og det tænder ham vildt meget, men jeg kan ikke slappe af i det og jeg føler at det bliver lidt kedeligt.. jeg føler ikke rigtig noget når han gør det eller også er det en slags overstimulering... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.