Herhjemme giver og modtager vi begge med stor nydelse.
Dog giver jeg oftere end jeg modtager, men det er fordi jeg bruger det rigtig ofte som forspil, og hvis min kæreste først slikker mig, så går der ikke mange øjeblikke før jeg kommer af det, fordi han ved LIGE PRÆCIS hvordan han skal gøre det og hvor han skal ramme.
Men de gange hvor han slikker mig og jeg kommer, der fortsætter vi jo bare til andet sex bagefter.
Før jeg mødte min kæreste havde jeg rigtig svært ved at få orgasme ved oralsex, det var faktisk kun sket ved tre af de fyre jeg tidligere havde været sammen med (ud af over 50 fyre), og kun en enkelt eller to gange ved hver af de tre, så det er jo fantastisk at have fundet en man passer SÅ perfekt sammen med seksuelt også, AL vores sex er bare fantastisk; selv hvis en eller begge er syge, når vi har sex, er det godt. Selv tømmermandssex eller fuldemandssex er godt....
Vi giver og modtager begge både når vi er nyvaskede, men lige så tit (måske oftere), når vi ikke er. For os betyder det ikke det store, da ingen af os synes den anden hverken lugter eller smager grimt, når vi ikke er. Men vi kan altså heller ikke lugte hinandens sved; så enten lugter ingen af os nogensinde af sved, eller også er det fordi vi simpelthen passer så perfekt sammen at vores dufte selv er bestemt for hinanden 
Som svar på dit andet spørgsmål; jeg er altid glatbarberet, da jeg SELV har det bedst med at være det - men min kæreste siger at det altså ikke er vigtigt for ham at jeg er det, så den dag jeg bliver gravid vil jeg nok heller ikke kunne holde den glatte stime hele vejen igennem graviditeten. Min kæreste selv er ikke glatbarberet, men tager det værste hår i ny og næ. Men hans hår dernede generer mig nu heller ikke spor, det tænker jeg faktisk overhovedet ikke over.
Anmeld
Citér