Oralsex. Modtager i? Giver i? Eller begge dele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2017

Anonym

Jeg både giver og modtager - men giver meget mere end jeg modtager  

Jeg elsker at sutte pik, syns det er super frækt  min nuværende kæreste har kun slikket mig få gange - men min eks var heeelt vild med det, næsten mest når jeg ikke var helt frisk vasket, det havde jeg det længe lidt stramt med! 

Min nuværende kæreste har ikke så meget erfaring med det og jeg er nok lidt shy når der kommer til at udtrykke egne lyster 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2017

Anonym

Hverken giver eller modtager .

kan slet ikke forholde mig til tanken om at  noget så beskidt (nyvasket eller ej) skal i min eller min mands mund.

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Både gir og modtager, men modtager nok meget  mer end jeg gir  min mand elsker at give og jeg tager glad i mod 

Samme her, han gør det virkelig meget! Og han er freaking fantastisk til det 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hverken giver eller modtager .

kan slet ikke forholde mig til tanken om at  noget så beskidt (nyvasket eller ej) skal i min eller min mands mund.

har du nogensinde prøvet det? Eller stopper tanken det fuldstændig så det aldrig kommer på tale? 

Det er muligvis bare fordi jeg er til det, men jeg synes jo virkelig du går glip af noget 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg både giver og modtager - men giver meget mere end jeg modtager  

Jeg elsker at sutte pik, syns det er super frækt  min nuværende kæreste har kun slikket mig få gange - men min eks var heeelt vild med det, næsten mest når jeg ikke var helt frisk vasket, det havde jeg det længe lidt stramt med! 

Min nuværende kæreste har ikke så meget erfaring med det og jeg er nok lidt shy når der kommer til at udtrykke egne lyster 

Don't be shy! Det er det værste hvis man tænker at man gerne vil have noget, og det ikke bliver indfriet! Åben munden så han kan gøre dig tilfreds! Det vil i begge sætte pris på og oralsex er ret almindeligt, så du skal ikke være bange for om det er for meget at bede om 

jeg har selv været ultra genert ift at tale om sex og lyster, men er du vimmer mit sexliv er blevet godt efter jeg smed den blokering langt væk! 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym

Jeg elsker at sutte pik og er meget spontan hvad det angår, hvilket altså også indbefatter at jeg ikke nøjes med ham når han lige har været i bad. Jeg tar ham i munden konstant til vores begges fornøgelse. Men han er altid lækker og velsmagende og vi er nyforelskede det siger nok en del  

Dog kan jeg ikke lide at få slikket fisse, jeg kan meget bedre lide at få fingre og ligge og kysse. Når han er mellem mine ben føler jeg mig "ensom" på en måde. Så nu skal vi snart prøve at ha en ekstra fyr med og se on det ændre noget  

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym

Jeg giver kun, har nogle seriøst blokeringer som gør at jeg ikke rigtig kan modtage. Har med tidligere kærester haft et vildt sex liv, men ikke med min nuværende. Han kom ind i mit liv mens jeg var ved at bearbejde noget incest jeg var udsat for i min barndom som jeg havde fortrængt. Det har smadret vores sex liv og der er ikke meget spænding i det. Jeg kan ikke lide at han skal kigge mig i fi.... og han er super bange for at gøre mig ondt. Vi er heldigvis enige om at det ikke er godt nok og det er noget vi skal arbejde med. For han vil SÅ gerne og tanken tænder mig også 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg elsker at sutte pik og er meget spontan hvad det angår, hvilket altså også indbefatter at jeg ikke nøjes med ham når han lige har været i bad. Jeg tar ham i munden konstant til vores begges fornøgelse. Men han er altid lækker og velsmagende og vi er nyforelskede det siger nok en del  

Dog kan jeg ikke lide at få slikket fisse, jeg kan meget bedre lide at få fingre og ligge og kysse. Når han er mellem mine ben føler jeg mig "ensom" på en måde. Så nu skal vi snart prøve at ha en ekstra fyr med og se on det ændre noget  

Har du prøvet at sidde på ham? Jeg synes min kæreste føles tættere på på den måde. Jeg kan røre ved ham og han kan nemmere røre ved mig, både på maven, bryster og numse. Jeg kender godt fornemmelsen af at man ligger "helt deroppe" imens 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym

Jeg både giver og modtager.. Men må sige jeg kun modtager for hans skyld - fordi han gerne vil give.. Det gør bare ikke noget særligt for mig at modtage.. Det gør det til gengæld at give.. �� 

Anmeld Citér

2. februar 2017

migxher

Ingen af delene. Jeg ved ikke hvorfor men jeg går bare total i baglås og kan på ingen måde nyde det min kæreste siger at han ikke mangler det, men hvis han gjorde tror jeg godt at jeg kunne gøre en indsats for at blive okay med det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.